X

אסתי גינזבורג : תנחה בארה"ב ערב לגיוס תרומות לארגון איחוד הצלה

הדוגמנית אסתי גינזבורג  נאלצה בשיא החורף,  בשעות הבוקר המוקדמות,  להצטלם עם קולקציית קיץ לקמפיין 2019 של אופנת GOLBARY. על הסט התייצבו כ-40 אנשי צוות לתקתק את אסתי,  להם סיפרה שמיד לאחר  חגיגות הסילבסטר תטוס  ללוס אנג'לס, לחזרות לקראת ערב גאלה אותו תנחה בפברואר, לארגון איחוד הצלה.

גינזבורג עידכנה: "איחוד הצלה זוהי רשת של מתנדבים להצלת חיים בישראל, הבנויה בנויה אך ורק ממתנדבים, אזרחים שהחליטו ללמוד עזרה ראשונה ולמעשה לטפל במקרי חירום רפואיים עד הגעת האמבולנס המתרחשים באזור מגוריהם. לכן חשוב לעורר מודעות וחשוב לתרום. אני מקווה שהערב הזה יניע את הקהילה היהודית לתרום סכומים נאים לפרויקט חשוב זה." מי שיטוס איתה הוא הזמר דודו אהרון שיופיע כזמר אורח בערב הגאלה.

גינזבורג, שזו העונה השביעית שלה בתור פרזנטורית המותג, מתכננת לחגוג את  הסילבסטר בצימרים בצפון יחד עם בעלה עדי קייזמן וחברים, "השנה החלטנו על משהו אינטימי, שקט ורגוע".

עוד סיפרה גינזבורג כי בנה הקטן, מיכאל, אוטוטו חוגג שנה ובקרוב תחל להכין את חגיגות השנה "לרפאל בני הבכור עשיתי מסיבה גדולה לגיל שנה וכעת אני לא יכולה שלא לעשות למיכאל." עוד הוסיפה: "יש בניהם הבדל של 3 שבועות בימי הולדת אז אני אחגוג לשניהם ביחד. אתפוס שני ציפורים במכה אחת."

בצילום: : יניב אדרי

 

 

 

 

 

עדי ישראלי:
Related Post