X

אל"מ דוד רוקני האגדי חזר למגרש המסדרים

אלוף משנה (במיל') דוד רוקני, הידוע לכולם כאיש האגדי שפיקד במשך 34 השנים האחרונות על טקסי המשואות בערב יום העצמאות בהר הרצל בירושלים ובעיקר היה ידוע בצורות המיוחדות שבנה כחלק מהטקס, חזר למסדר מיוחד נוסף, והפעם פיקד על מתנדבי ועובדי מגן דוד אדום בישראל כשהם יוצרים באמצעות אמבולנסים ורכבי ההצלה המיוחדים את המספר 70 ומגן דוד. בתום המסדר העביר אל"מ (מיל') רוקני למנכ"ל מד"א אלי בין את השרביט כשכוחות מד"א ערוכים לפתיחת חגיגות ה- 70 למדינת ישראל.

בסרטון המיוחד שהוציאו מגן דוד אדום ליום העצמאות ה- 70 למדינה וניתן לצפייה בלינק https://www.youtube.com/watch?v=ZTSPHouiROk  ניתן לראות את אל"מ (מיל') רוקני מכין את המסדר שבסופו יוצרים אמבולנסים ורכבי ההצלה המיוחדים של מד"א את הצורה המדהימה של מגן דוד והמספר 70.

מגן דוד אדום, שהוקם בשנת 1930 הוא חלק בלתי נפרד מחיי האזרחים הישראליים ומההיסטוריה של מדינת ישראל, וכאשר ישראל חוגגת 70 שנים, במד"א חוגגים גם 88 שנים של הצלת חיים.

הסרטון חושף מספרים נוספים על כוחותיו וגודלו של מד"א: 161 תחנות מד"א פרוסות בכל הארץ, מאילת ועד מטולה, 1050 אמבולנסים, 500 אופנועים, 2,200 עובדים והמספר המרשים ביותר, כמות המתנדבים: 22,000 אנשים מתנדבים במד"א ותורמים להצלת חיים.

 

זהבה הופמן:
Related Post