X

איתור כספים אבודים – הכספים ממתינים לכם

ישנו סיכוי סביר כי ממתינים לכם אלפי שקלים, אך אתם לא דורשים אותם. נשמע לכם לא הגיוני? מהסיבה הזאת בדיוק קוראים לכספים האלה כספים אבודים. הכספים האלה הם כאלה שאינכם מודעים אליהם נכון לעכשיו, אך הגיע הזמן שתשמעו עליהם. הכספים האלה ממתינים לזמן שבו אתם תדרשו אותם מהגופים השונים. מה אתם צריכים לדעת על הכספים האלה? למי בכלל הם מגיעים ואיך אתם יכולים למצוא אותם? זה הזמן להכיר את כל המידע על כספים אבודים. מידע שיאפשר לכם לדרוש את כל הכספים שמגיעים לכם נכון להיום!

מה המשמעות של כספים אבודים?

כסף אבוד זה שם שנהוג להדביק לכל אותם כספים שונים שאינכם מודעים אליהם. מדובר על סכומי כסף שרשומים על השם שלכם, אך מסיבות שונות שכחתם מהם. כעת הגיע הזמן שתוכלו להבין בדיוק על אילו סכומים מדובר והיכן בדיוק נמצאים הכספים האלה. הכסף יכול להיות כסף של קופת חיסכון שנשכחה עם הזמן או ירושה שלא דרשתם אותה. קיימות סיבות שונות שיכולות להביא אתכם למצב שבו יהיו לכם כספים אבודים.

מה הסבירות שיש לי כספים אבודים?

הנתונים מראים כי אחד מכל שלושה אנשים בערך לא דורש את הכספים האבודים שלו. מהסיבה הזאת החליטו במשרד האוצר לעשות מעשה כדי לסייע לכולם לאתר את הכסף האבוד. הם הקימו את אתר הר הכסף שנועד בדיוק על מנת לאפשר לכם למצוא את הכספים השונים. אפילו אם יש לכם ספק קטן, מוטב כי תבדקו האם רשומים על שמכם כספים אבודים. אחרי שתעשו את הבדיקה תוכלו לדעת בדיוק מה המצב שלכם.

כמה עולה להשתמש באתר הר הכסף?

החדשות הטובות הן שהשימוש באתר הר הכסף הוא לגמרי בחינם. תוכלו לעשות באמצעותו איתור כספים אבודים לפי תעודת זהות משרד האוצר בקלות. מכיוון שהאתר הוקם על ידי המדינה הוא לא דורש מכם לשלם כסף על השימוש. המשמעות היא שכל אחד יכול בקלות לאתר את כל הכספים השונים שרשומים על שמו. אפילו אם לא רשומים כספים אבודים על השם שלכם, תוכלו לדעת כי בדקתם את העניין הזה בצורה מעמיקה. אין סיבה שתדעו בדיעבד כי היו רשומים כספים על שמכם, ולא דרשתם אותם.

איך דואגים לקבל את הכסף בחזרה?

ביצתעם איתור כספים אבודים לפי תעודת זהות משרד האוצר? מעולה, השלב הבא יהיה לפנות לגופים שאצלם נמצאים הכספים האבודים, ולדרוש את הכסף. תוכלו לעשות זאת בעצמכם או בעזרתו של איש מקצוע מנוסה. הכי חשוב שלא תשאירו את המצב כמו שהוא, כי אף אחד לא יחזיר לכם את הכסף. האחריות להחזיר את הכספים האבודים היא אך ורק שלכם. תוכלו לעשות זאת בקלות מהרגע שבו אתם תהיו מודעים לעובדה שמגיע לכם כסף.

עדי ישראלי:
Related Post