X

איש העיתונות והצלם זיו קורן מגיע להרצאה מרתקת "מתקפת ה-7 באוקטובר" והקרנת הסרט "עולם משלו"

במסגרת המפגש יערוך זיו קורן הרצאה מרתקת על מתקפת החמאס על ישראל, מסיפורו האישי שיצא ב 7 לאוקטובר על דעת עצמי לדרום ותיעד את הלחימה ותוך כדי האירוע הבין שהוא נמצא במערכה קשה והאירוע ייכנס לדפי ההיסטוריה השחורים ביותר של מדינת ישראל. והבין שחשוב ביותר לתעד מכל הנעשה בכל החזיתות והפך להיות חלק בלתי נפרד מהמערכה. מצילומי שנזכור לעד ביישובי העוטף, בהלוויות, בתי חולים, בלחימה בעומק הרצועה, בכיכר החטופים והנעדרים עד שובם הביתה ועוד.

זיו קורן בעופר גרנד קניון חיפה צילום הדס רוסו

כל מה שעבר על קורן לאחרונה התאגדה להרצאה מרתקת ומטלטלת בתקופה שלצערנו עדיין מתקיימת.

זיו קורן הוא צלם דוקו ועיתונות עטור פרסים ובעל מוניטין בינלאומי, המתעד נושאים הומניטריים וחדשותיים בארץ ובעולם. וכן עובד כצלם מערכת "ידיעות אחרונות". צילומיו מתפרסמים לאורך השנים בעיתונים ובשבועונים מהחשובים בעולם, זכו עד כה בכ-40 פרסים יוקרתיים, הוצגו בכ- 120 תערוכות בעשרות מדינות ומרוכזים ב- 22 ספרים שהוציא לאור. בנוסף על עבודתו כצלם דוקו ועיתונות זיו קורן מנחה מסעות צילום, שופט בתחרויות צילום בינלאומיות, מרצה ומלמד בסדנאות ובאוניברסיטאות ברחבי העולם.

לאחר ההרצאה יוקרן הסרט "עולם משלו" סיפורו של מקס, סטנדאפיסט, ועזרא, בנו האוטיסט בן ה-11, יוצאים למסע בדרכים בפורטרט משפחתי מרגש ומצחיק המספר את סיפורה של משפחה אחת שלומדת איך לקבל את האחר. מקס, שהקריירה שלו ונישואיו עלו על שרטון, נאלץ לעבור לגור עם סטן, אביו המזדקן, ונמצא בעימות מתמשך עם גרושתו לגבי אופן הטיפול בעזרא. לאחר שעזרא מסולק מעוד בית ספר בו לא מצא את מקומו, מקס לוקח החלטה יוצאת דופן באמצע הלילה ויוצא עם בנו למסע שישנה את חייהם בכיכובו של רוברט דה נירו, וופי גולדברג ועוד ..

הקרנת הסרט עולם משלו בעופר גרנד קניון חיפה צילום יחצ

המפגש ייערך במתחם בית הקולנוע HOT CINEMA בקניון והוא כולל גם הרצאה +סרט + קפה ומאפה.

עלות כניסת יחיד לבוקר אישי: 45 ₪ בלבד

בלוז: 09:30 : התכנסות

10:00-11:00 הרצאתו זיו קורן

11:15: הקרנת הסרט "עולם משלו "

עדי ישראלי:
Related Post