X

אירוקה משיקה מחדש סניפים בעופר גרנד קניון חיפה ובעופר בקיריון

הרשת המובילה את אופנת משקפי השמש והראייה בישראל, אירוקה, פותחת בימים אלו את הסניפים המחודשים באזור חיפה: בעופר גרנד קניון ובעופר קיריון, שנפתחו מחדש בהשקעה של כ 1 מיליון שקל.

הסניפים המחודשים משתרעים על פני שטח של כ- 50 מ"ר כל אחד, ובימים אלה משיקים את  קולקציות משקפי שמש וראייה לאביב קיץ 2019 של המותגים המובילים, ביניהם: סלין, טום פורד, רוברטו קוואלי, גוצ'י, פראדה, מייקל קורס, דולצ'ה גבאנה, רייבאן, סברובסקי , אלכסנדר מקווין ועוד.

גרנד קניון חיפה

לרגל הפתיחה הגיעו בכירי אירוקה יחד עם הפרזנטורית של אירוקה, נטע אלחימסטר, יחד עם בן זוגה רמי גרשון שחנכו את הסניף המחודש בגרנד קניון חיפה.

לדברי אבי כהן, מנכ"ל קבוצת אירוקה: "בתור הרשת המובילה בתחום משקפי המותגים שמנו לנו למטרה להביא ללקוח שלנו את החידושים האופנתיים והמקצועיים ביותר בתחום ואת הקולקציות העדכניות ביותר של המותגים המובילים בעולם. חיפה היא עיר שמש וים מהמובילות בישראל ואירוקה ממשיכה להשתדרג כדי לתמוך בה."  

לדבריו: "כבית מותגים, אירוקה משווקת קולקציות רחבות ועדכניות של מותגי העל הבינלאומיים.  בחנות החדשה ימכרו גם מותגים חדשים שיגיעו לישראל לקיץ 2019 וילוו בקמפיין בכיכובה של נטע אלחמיסטר, שנבחרה זו שנה שניה ברציפות כפרזנטורית אירוקה. "

רשת אירוקה מתמחה בתחום המשקפיים ומהווה בחירה ראשונה של הצרכן הישראלי בתחום זה, זאת בזכות המגוון הרחב, האיכות הבלתי מתפשרת והמענה הרחב המתבטא במותגים, עיצובים, טכנולוגיות שונות מובילות בטווחי מחיר רחבים. 

רשת אירוקה מונה כיום 60 סניפים ברחבי הארץ, המציגים את הקולקציות הרחבות והעדכניות ביותר של משקפי שמש וראייה, מבתי האופנה הגדולים והמובילים בעולם לצד משקפיים של המותג הפרטי במחירים אטרקטיביים.

צילומים :החנות החדשה בגרנד קניון חיפה – צילום: אלכס ברינגסקי 

יובל פלג: עיתונאי, עורך ומרצה לתקשורת
Related Post