X

אימו של הילד שנותר נכה: הצדק נעשה

שופטי ביהמ"ש העליון נועם סולברג, עופר גרוסקופף ואלכס שטיין החמירו היום את עונשן  של המתעללות המורשעות מהגן בפסוטה,  סאוסן קסיס ושורוק קסיס  וגזרו 6.9 שנות מאסר לסאוסן ו- 7.6 שנים לשורוק קסיס. מדובר באם ובת שהורשעו בהתעללות, תקיפה והתעללות נפשית בפעוטות במעון ומרצות כבר את עונשן – 5.5 שנות מאסר בפועל שנגזרו בבית המפשט המחוזי בחיפה.

אימו של הילד ש.ג. שנותר נכה מהתעללות אמרה כי שופטי העליון עשו צדק עם הילדים. "השופטים סוף סוף ראו אותי וכתבו כעת בפסיקה שלהם על כל מה שעברתי לאורך השנים, איומים שספגתי מבני המשפחה שלהן"

עו"ד סאמי אבו ורדה

האם ציינה כי עכשיו היא תמשיך במסע השיקום של בנה שנפגע. עו"ד סאמי אבו ורדה מחיפה, המייצג את האם בהכנת תביעת נזיקין גדולה ציין כי "החמרת הענישה של בית המשפט העליון והדברים הקשים שמופיעים בפסק הדין הן ההוכחה שמדובר במעשה חמור ביותר ולכן גם הפיצוי על הנזק שנגרם צריך להביא לידי ביטוי את החומרה הזאת".

עו"ד סאמי אבו ורדה מתכוון לתבוע בתביעת הנזיקין לא רק את המטפלות שהורשעו אלה גם את גורמי הפיקוח במשרד העבודה ומחלקת הרווחה ברשות המקומית שלא פיקחו כראוי על הגן . "מדובר במכת מדינה של התעללות בפעוטות ויש להטיל פיצוי כספי גבוה כדי לא רק לפצות על הנזקים שנגרמו למשפחות אלא גם כדי למנוע את המקרים הבאים" אמר עו"ד סאמי אבו ורדה.

דן ליאורי:
Related Post