X

איך לפרסם את העסק שלנו בגוגל?

כל עולם העסקים נמצא היום במדיה המקוונת. אנחנו יודעים היום שכל מה שאנחנו רוצים וכל מה שאנחנו צריכים אנחנו אמורים לחפש רק שם. זה גם מה שכמובן מוביל לכך שכל מי שיש לו עסק מסוים הוא רוצה לשווק שירות מסוים או לפרסם עמותה מכל סוג שלא יהיה, חייב לפלס לעצמו את הדרך ברשת האינטרנט. אחרת אין לו באמת סיכויים ליהנות מחשיפה.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

אז מה שצריך דבר ראשון זה אתר אינטרנט. אתר האינטרנט זה בעצם חלון הראווה של העסק ושם אמורים הלקוחות הפוטנציאליים להגיע כדי לראות מה יש לכם להציע.

נגמרו הזמנים אשר בהם יכולנו להסתפק בפרסום בעיתונות או באמצעות פלאיירים אותם פיזרנו בתיבות הדואר. אנשים מחפשים היום כל דבר רק ברשת ואם אתם לא תהיו שם, לא יהיה לכם כמעט כל זכות קיום.

מי בונה את אתר האינטרנט?

אז יש היום אפשרות להקים לבד אתרי אינטרנט באמצעות תוכנות שונות כמו וורדפרס וכדומה ולעשות את זה לבד ממש. הבעיה היא שמי שלא באמת יודע איך האתר אמור להיראות מבחינה מקצועית לא באמת יצליח ליצור אותה בצורה נכונה וטובה. כלומר, האתר לא יתפקד כמו שמצפים ממנו.

מעבר לכך, חשוב להיעזר בשירות של מקדם אתרים. לא די להשקיע באתר, יפה ומרשים ככל שיהיה. כי גם האתר הכי יפה, אם הוא לא יהיה מקודם, אם לא יהיה מי שידאג לאלגוריתם שלו, הרי שהוא ישקע מהר מאוד בתהומות הרשת.

מקדמים את האתר למקום טוב

כאן נמצא מקומם של אנשי המקצוע. הם אלו שדואגים לכך שהאתר יופיע בעמודים הראשונים של גוגל. הקידום שנעשה באמצעות הכלים הנכונים והמתאימים, הם אלו שמובילים את האתר לכיוון הנכון.

אז כאן צריך להכיר את האפשרויות הקיימות.

עקרונית יש שתי דרכים לקדם אתר לקדמת הבמה.

יש את הקידום האורגני ויש את הקידום הממומן. כלומר את הפרסום בגוגל.

בעוד והקידום האורגני הוא הקידום הכי טבעי והכי מתאים לאופי של הגוגל ולצורת העבודה שלו, הרי שלעיתים יהיה צורך דווקא בקידום ממומן.

נסביר מעט על ההבדל בין השניים

קידום אורגני זה קידום הנעשה בצורה איטית וטבעית על ידי טיפוח האתר עם תכנים רלוונטיים, עם מילות מפתח השתולות במקומות הנכונים, עם קישורים בין עמודים או החלפת קישורים עם אתרים אחרים. מנגד, הקידום הממומן למעשה לא מחייב כמעט עיסוק עם התכנים של האתר. די בתשלומים קבועים לגוגל והאתר פשוט יהיה מפורסם ויופיע בדף הראשון.

אז השאלה מה עדיף ומה נכון. כאן אין באמת שחור לבן. יש אתרים שחייבים קידום אורגני קבוע כדי לשמור על מקומם בצורה הכי טבעית והכי אהודה הן על גוגל והן על הגולשים. בעוד שבמצבים שונים כן כדאי ללמוד את המדריך להקמת קמפיין ממומן בגוגל. כמו למוצרים עונתיים וכדומה.

דן ליאורי:
Related Post