X

איך זוהו יכולה לשפר את הפעילות בחברה שלכם?

ניהול קשרי לקוחות (CRM) הוא הבסיס לפעילות עסקית מוצלחת, בהתבסס על ניהול יעיל של אינטראקציות עם לקוחות קיימים ופוטנציאליים. זו חייבת להיות אחת השאיפות המרכזיות של חברות אשר מבינות שהלקוחות הם הגלגלים שמניעים את העסק ואכן, כיום עסקים בכל הגדלים שמים את הלקוחות בראש מעיניהם.

באופן טבעי ובהתאם למגמה זו, נוצרו מערכות רבות שמטרתן לענות בדיוק על הצורך הזה. זוהו crm היא כנראה אחת המובילות שבהן, ועל יתרונותיה הרבים עבור חברות נרחיב מיד.

הכירו את המאפיינים העיקריים של זוהו crm

  • ניהול לידים איכותי – היכולת החשובה ביותר של זוהו crm וכל מערכת אחרת כזו, היא ניהול הלידים ויצירת הקשר. מערכת מאחסנת את המידע על כל ליד שמגיע לחברה ומאפשרת לגשת אליו בקלות, לעקוב אחר מצב הלידים בכל שלב ובכל זמן, לקבוע סדר עדיפויות ואף להציג מידע חשוב המאפשר לטפח את הלידים בהמשך; תאריך יום הולדת, מצב משפחתי, עיר ועוד.
  • שיווק מותאם אישית – יכולתה של המערכת להתייחס לכל ליד בנפרד, מאפשר לחברה לבנות מהלכי שיווק מותאמים אישית לכל ליד או קבוצת לידים העונה על אותם קריטריונים. ככל ששיווק מדויק יותר ועונה על צרכים ספציפיים, כך נוצרת מערכת יחסים קרובה יותר בין העסק והלקוח.
  • שיפור שירות הלקוחות – זוהו מציגה היסטוריה מפורטת של אינטראקציות עם לקוחות, מה שמאפשר לגורמים האנושיים לפתור בעיות ביעילות רבה יותר. התמיכה הרב-ערוצית של התוכנה משלבת פניות מפלטפורמות שונות למסך אחד, מה שמבטיח שאף פנייה לא תחמוק מהעיניים האנושיות ותקבל מענה בהקדם.
  • אוטומציות – אין דבר חשוב ויעיל יותר מאוטומציות בימים אלו. יכולות האוטומציה של זוהו למשל, יוצרות זרימת עבודה בתהליכים שונים הקריטיים להצלחת הארגון כגון טיפוח לידים, מעקבים והקצאת משימות. זה לא רק חוסך זמן אלא גם מבטיח פרודוקטיביות, יעילות ומיקוד. אלו, מאפשרים לצוותים להקדיש יותר זמן לפעילויות אסטרטגיות ופחות למשימות מנהליות, ובכך לייעל את הפעילות ולהגביר את הפרודוקטיביות.
  • ממשק עם כלים אחרים – המטרה היא להביא לכך שכל המערכות בארגון יתיישרו בקו אחד ויעבדו בהרמוניה. למרבה המזל, זוהו crm יכולה בהחלט להפוך למרכז הפעילות העסקי ולהתממשק עם מערכות אחרות, כך שזרימת המידע בין המחלקות תהיה מדויקת וברורה יותר והנתונים כולם יהיו מסונכרנים בכל פינה בארגון.

לנהל את הלקוחות ולהרוויח

זוהו crm היא הרבה יותר מעוד תוכנת ניהול לקוחות. מדובר בכלי מהפכני שמגדיר מחדש את האופן בו עסקים מתקשרים עם הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים שלהם ומנהלים את הפעילות. עם תכונות מתקדמות שרק הולכות ומתפתחות ככל שגובר הצורך להעניק יותר לקהל הלקוחות, המערכת עצמה מתאימה עצמה לכל עסק אשר זקוק לה. לאחר שלב ההטמעה וההתממשקות עם שאר הארגון, ניתן להתחיל להסיק מסקנות שיתרמו לגדילה והצמיחה שלו.

יובל פלג: עיתונאי, עורך ומרצה לתקשורת
Related Post