X

איך אנטי וירוס יכול למנוע חדירה לפרטיות של הילדים שלכם ?

כשהילדים מתחילים להתעסק עם מחשבים וטכנולוגיה, אנחנו מצד אחד גאים בהם מאוד וביכולת ההסתגלות שלהם. מצד שני, אי אפשר שלא להילחץ. אין לדעת במה הם יתעסקו ומה ייכנס למחשב בשל ההתעסקות הזו. לעתים, גורמים זדוניים עלולים לנצל את הסקרנות של הילדים, להשתלט על המחשב וכמובן על הפרטיות שלהם.

אז מה עושים? מתקינים אנטי וירוס איכותי כמובן, בגרסה עדכנית ומתקדמת שתצליח להגן על הפרטיות של הילדים שלכם, וכמובן, גם על הקבצים שאתם שמרתם.

מהן הסכנות אם לא מתקינים אנטי וירוס

ישנם לא מעט אנשים שמזניחים את השימוש באנטי וירוס ומופתעים כאשר המחשב מותקף בדרך זו או אחרת. כדי לעשות לכם סדר, אספנו כמה מהסכנות שעלולות לאיים עליכם ועל המחשב שלכם ללא אנטי וירוס פעיל:

  • וירוסים – בראש ובראשונה, וירוסים. אמנם הילדים יודעים כיצד לתפעל את המחשב, אבל האם הם באמת מבינים על מה הם לוחצים ובמה הם מתעסקים? לא תמיד. לכן, חשוב מאוד להתקין תוכנת אנטי-וירוס על המחשב, בכדי למנוע השתלטות של וירוסים במידה והילדים הגיעו לפינה באינטרנט שהם לא אמורים להגיע אליה.
  • האקרים – כשהמחשב לא מוגן, הוא חשוף יותר לתקיפות של האקרים. הבעייתיות בכך היא שהאקרים מסוגלים לפרוץ לא רק למחשב, אלא גם למידע האישי שלנו שכעת, חשוף לכל. סיסמאות, חשבונות בנק וכרטיסי אשראי, כל אלו חשופים לעיניהם של גורמים זדוניים שעלולים לעשות שימוש לרעה בכל המידע הזה.
  • פרסומות ודואר זבל – אלו שתי דרכים שמאפשרות לוירוסים לחדור למחשב בקלות ולהשחית אותו, כולל פגיעה במסמכים. תוכנות אנטי וירוס שונות משמידות וירוסים כגון אלה, וחוסמות אתרים המאופיינים כספאם. תוכלו להגדיר כמובן אתרים כאלו בעצמכם כדי לשמור על הילדים שלכם.
  • תוכנות חשודותאנטי וירוס מבצע סריקות ובודק את כל הקבצים שעל המחשב שלכם. כך, במידה וישנה תוכנה חשודה שעלולה לעורר כאוס על המחשב, הוא יתריע לכם על כך. תוכלו לבחור למחוק אותה לחלוטין או להעביר עליה סריקה לניקוי מוירוסים. אופציה אחרת היא לבקש מהאנטי וירוס למחוק באופן אוטומטי כל קובץ חשוד שעולה בסריקה שלו.

לא גולשים בלי הגנה

האינטרנט מלא בפינות אפלות ומאיימות שנרצה לעשות הכל כדי להגן על הילדים שלנו מפניהן. כניסה לאזורים האסורים הללו עשויה להשחית לא רק את המחשב, אלא גם לפגוע בילדכם. כשהם מגיעים לגיל המתאים, הכינו את המחשב מראש והתקינו תוכנת אנטי וירוס איכותית ומתקדמת שתהווה שכבת הגנה נוספת שתפריד את הילדים מאותן נורות אדומות באינטרנט.

אם אינכם יודעים באיזו תוכנה לבחור מתוך המגוון העצום, פשוט תתייעצו! זה הזמן להגיע לחנות המתמחה בכך או להיכנס לחנות אונליין, לקרוא אודות התוכנות השונות ואף ליצור קשר להתייעצות. אנשי המקצוע ישמחו לסייע ולהכווין אתכם לתוכנה המומלצת ביותר.

עדי ישראלי:
Related Post