אחרי 30 שנות נישואין משבר בחיי הנישואים. האישה בכירה בתחום החינוך, הבעל מהנדס כימיה. הבעל חשד כי אשתו בוגדת בו, שכר בלש וזה המציא את הוכחות הנדרשות לרבות זהות המאהב של אשתו.
במהלך בירור סיבת הבגידה עם האישה, נקלעה המשפחה למשבר גדול כאשר בשיאו הבן של בני הזוג ניסה לשים קץ לחייו. בעקבות המצב הזה שבו הבן דרש שהוריו יחזרו להיות יחד, פנתה האישה לעורכת הדין שרין סולן וביקשה ממנה להכין הסכם לשלום בית על פי דרישת הבעל, בכפוף לזה שאם ההסכם לא יחזיק מעמד, הבעל לא יעמיד תנאים בלתי סבירים לגירושין.

בני הזוג פנו עם ההסדר המוצע והמקובל על שני הצדדים, אבל אז בית הדין הרבני הקשה ואמר לא נאפשר שלום בית כשהאישה הודתה כי היתה בקשר עם גבר אחר ואפילו הזהירו מחיוב הוצאות בעצם הפניה הזו.
בשלב זה פנו בני הזוג לבית המשפט לענייני משפחה על פי עצת עו"ד סולן ופנו אליו עם הרעיון והמתווה, וזה אושר בתוך שבוע ימים.
לאחר מכן נעשתה פניה חוזרת לבית הדין הרבני עם הסבר כי הבעל רצה לתת הזדמנות לאשתו הבוגדת בגלל המצב הבעייתי של בנם של בני הזוג.
בשלב זה החליט בית הדין הרבני לפטור אותם מחיוב הוצאות בעצם הפניה לשלום בית, למרות שהאישה הודתה כי בגדה. שלום הבית החזיק שלושה חודשים ובני הזוג מצויים בהליך גירושין.

