רשת שטיינר מכשירי שמיעה חברת בת של סונובה ישראל מתגייסת למען תושבי העוטף שנעקרו מבתיהם לאחר השבת השחורה ב-7 באוקטובר ופותחת נקודת שירות במלון נבו ישרוטל ים המלח, אליו מוזמנים להגיע חברי כל קופות החולים. קלינאית תקשורת מנוסה ומיומנת תהיה במקום לתת שירות למכשירי שמיעה הכולל כיוון מכשירים, החלפת פילטרים וסוללות וכל מה שנדרש לפעילות תקינה של מכשירי השמיעה שלכם.

נקודת השירות של רשת שטיינר תפעל במרפאת מכבי שנפתחה במלון נבו ישרוטל ים המלח. לתיאום פגישה יש להתקשר לטלפון 6967*.
כמו כן מזמינה רשת שטיינר את כל מי שאיבד מאז תחילת המלחמה מכשירי שמיעה מתוצרתם או מכל חברה אחרת לפנות למרכז שירות הלקוחות של הרשת ולקבל מכשירי שמיעה חלופיים בהשאלה לתקופת המלחמה ללא תשלום או התחייבות.
אריק שטיינר, מנכ"ל סונובה ישראל, בעלת רשת שטיינר מכשירי שמיעה: "החשיבות של שמיעה תקינה גדולה משמעותית בזמן חירום. תושבי העוטף שמרכיבים מכשירי שמיעה ושוכנו באזור ים המלח והסביבה מוזמנים להגיע לנקודת השירות שהקמנו ולקבל כל מה שנדרש לתיקון או שיפור איכות השמיעה שלהם. אנו מתפללים לחזרתם בשלום של