לא מעט עסקים הפועלים בערים המצויות בקצוות של המדינה, כדוגמת עסקים בצפת או לחילופין האילת, מסתמכים בעיקר על תושבים מקומיים ועל אנשים המגיעים לביקור מדי פעם. תפיסה זו הינה שגויה ובעיקר מאוד מגבילה את האופק האמיתי והפוטנציאל הממשי של העסק.
בכדי לפרסם עסק שכזה נדרש שימוש יעיל בכל מה שהטכנולוגיה יודעת להציע, כאשר החלק העיקרי הוא שימוש בכלי החיפוש של גוגל על מנת להביא לחשיפה מקסימלית של העסק – גם בפני מי שכלל לא נמצא פיזית בסביבה. איך עושים את זה נכון?
קודם כל – הקימו אתר אינטרנט עסקי

ישנם בעלי עסקים שיעדיפו לבנות אתר עסקי שרק מציג את עובדת קיומו של העסק ומאפשר הצצה לסחורה הנמכרת בו או לשירות שהוא מציע. ישנם גם מי שירצו להקים חנות אינטרנטית שתאפשר ביצוע רכישה מאותו העסק, במסגרת שירות משלוחים. כך או כך, נראה שכולם מבינים כי ללא נוכחות דיגיטלית – סיום הפעילות העסקית הוא עניין של זמן. פעילות פרסומית במסגרת קידום אתרים אורגני בגוגל היא אחת מהדרכים האפקטיביות ביותר להשיג קהל ממקומות מרוחקים, כמו גם להביא במיוחד לקוחות אל המקום. המטרה היא לבנות אתר עסקי, תדמיתי או מכירתי – ולגרום לו לעלות בסולם תוצאות החיפוש של גוגל עד שיגיע לעמוד הראשון שהוא, כך טוענים מחקרים, העמוד החשוב ביותר. נמצא כי הרוב המוחלט של הגולשים, בוחרים להיכנס לאתרים שנמצאים בין עשר התוצאות הראשונות שעולות להם בחיפוש ולכן קידום אורגני מטרתו להוביל את האתר שלכם לשם.
מיהו קהל היעד שלכם? על חשיבות מחקר מילות מפתח
כדאי לאפשר לחברה מקצועית העוסקת בבניה ובקידום של אתרי אינטרנט, לבצע את עבודת הקידום והפרסום של האתר שלכם באופן הכי יסודי ונבון שיש. חברת קידום אתרים מקצועית תדע לבצע מחקר מילות מפתח, אשר יגלה לכם מהם הביטויים ה"מוקלקים" ביותר בענף שבו אתם עוסקים, זאת בכדי שתדעו אילו מילים לשלב בכל טקסט הקשור לאתר שלכם. יש לכך כללים ומדובר בתוכנית מורכבת במיוחד, שמטרתה למצוא את הדרך היעילה ביותר להגיע אל הגולשים שיש להם את הסיכוי הגבוה ביותר לבצע רכישה של ממש. מחקר מעמיק למציאת אפיונים של קהל היעד וכן ביטויי מפתח שכיחים, מקצר את הדרך לחשיפה אפקטיבית במיוחד של העסק בפני הגולשים הנכונים.
הקמת קמפיין ממומן – לקידום מכירות מהיר
עבור עסקים בתחילת דרכם וכן בשביל עסקים שזקוקים ל"דחיפה" קלה, ניתן לשלב את הקידום האורגני ביחד עם קמפיין ממומן. הופעה ממומנת של מודעות פרסומת בעמוד הראשון בגוגל, על אף שהיא איננה אורגנית – כלומר אינה נובעת מנתוני גלישה אמיתיים, מסייעת מאוד לחשיפה גדולה ורבת השפעה על הגולשים. שילוב של קמפיין זמני כזה, במקביל לביצוע פעולות של קידום אורגני, יכול בהחלט להוביל לתנועה גבוהה באתר ולהגדלה משמעותית של המכירות בעסק.