קבוצת BBB, הכוללת את רשתות מסעדות ההמבורגר BBB, בורגרים ומוזס, מצהירה בימים אלה על נטילת אחריות חברתית תאגידית ויוצאת במהלך ראשון אקולוגי ירוק, במסגרתו מפסיקה את השימוש בפלייסמטים המונחים על השולחנות בכל המסעדות של רשתות BBB ומוזס.
מנהלי החברה ציינו כי זוהי ירית הפתיחה וצפויים צעדים נוספים, דוגמת צמצום תפריטי הנייר ברשת BBB ומעבר לתפריטים דיגיטליים, צימצום השימוש בקשיות שתייה מפלסטיק בכל מסעדות הקבוצה, ועוד.

צילום יח"צ
אהובה תורג'מן מבעלי ומנכ"ל קבוצת BBB מסרה: קבוצת BBB נחשבת כיום לגדולה ולמובילה בישראל, וככזו, אנו מודעים לאחריות החברתית והתאגידית לאמץ את נושא הקיימות כגישה ניהולית, המשתלבת באסטרטגיה העסקית וההשפעות החברתיות, הסביבתיות והכלכליות של פעילות למען איכות הסביבה".
לדבריה: "המטרה בשלב הראשון לצמצם משמעותית את צריכת החומרים שאינם מתכלים, ואחריו יבואו צעדים נוספים, שאת חלקם ניתן כבר להתחיל ולראות בשלושת הרשתות המשתייכות לקבוצה."
עם הפסקת השימוש בפלייסמטים, מצטרפת קבוצת BBB למאות בתי קפה ומסעדות ברחבי העולם אשר החליטו להילחם בזיהום הנוצר כתוצאה משימוש במוצרים שאינם מתכלים ולהפוך לירוקים יותר, אשר שמירה על כדור הארץ והצלתו עומדים בראש מעייניהם.
קבוצת BBB נמצאת בבעלות אנשי העסקים רון שולמן, ירון ישראל, טל יתום, שגיב אברמסון ואהובה תורג'מן המשמשת גם כמנכ"לית. הקבוצה מנהלת בשיטת הזכיינות את רשתות מסעדות ההמבורגרים BBB, מוזס ובורגרים. סה"כ מפעילה הקבוצה כ- 100 מסעדות ברחבי הארץ.
בצילום כותרת: סניף אשקלון צילום: עמית אופק