טיפ חדשות
  • דף הבית
  • ישראל
  • חיפה והסביבה
  • צרכנות
  • בריאות
  • כלכלה
  • משפט
  • תיירות
  • בילוי ופנאי
  • ספורט
  • דף הבית
  • ישראל
  • חיפה והסביבה
  • צרכנות
  • בריאות
  • כלכלה
  • משפט
  • תיירות
  • בילוי ופנאי
  • ספורט
מבזקי חדשות:
  • סקר רופאים חדש: מה הם טיפולי ההצערה שאינם כירורגיים הכי משמעותיים
  • תנועת אומ"ץ: "כמו במשטרים אפלים"- תוקפת את הצעת החוק לשליטה בתקשורת של השר קרעי
  • מותג הדרמו-קוסמטיקה הצרפתי המוביל לה רוש-פוזה חוגג 50 שנה של דרמטולוגיה פורצת דרך
  • תן פיק מתנות בהתאמה אישית…
  • קינדר ג'וי מביא את חווית עולם היורה לישראל – חוויה כפולה של טעם והרפתקה!
  • סניף MOSES SHOP בקניון עזריאלי הוד השרון הפך לכשר
  • סקר: מה מניע אנשים לעבור לדיור מוגן?
  • מותג הטיפוח ליראק פריז משיק: סטיק חדשני לטיפול מקומי בפיגמנטציה ובפגמי עור
  • שר העבודה בכנס השנתי של איגוד הל"ב: אנהל מאבק קשה מול האוצר להעלאת קצבת הזקנה
  • 10 עובדות על מצעי פרקל – הבחירה האולטימטיבית לשינה איכותית ונעימה
טיפ חדשות
  • דף הבית
  • ישראל
  • חיפה והסביבה
  • צרכנות
  • בריאות
  • כלכלה
  • משפט
  • תיירות
  • בילוי ופנאי
  • ספורט
  • דף הבית
  • ישראל
  • חיפה והסביבה
  • צרכנות
  • בריאות
  • כלכלה
  • משפט
  • תיירות
  • בילוי ופנאי
  • ספורט
עונה שלישית: רשת גלי עולה בקמפיין חורף בכיכובה של ניקול ראידמן וילדיה
ראשי » אופנה » עונה שלישית: רשת גלי עולה בקמפיין חורף בכיכובה של ניקול ראידמן וילדיה

עונה שלישית: רשת גלי עולה בקמפיין חורף בכיכובה של ניקול ראידמן וילדיה

5 בנובמבר 2018 12:02

הקמפיין שיעלה השבוע נאמד ב כ- 3 מיליון ₪, אשר חלקו מהווה את שכרם של ראידמן וילדיה

עונה שלישית: רשת גלי עולה בקמפיין חורף  בכיכובה של ניקול ראידמן וילדיה

אשת העסקים, הפילנתרופית ואושיית האופנה ניקול ראידמן (31) חתמה אמש על חוזה לעונה שלישית כפרזנטורית של המותג הישראלי, תוצרת כחול-לבן, רשת גלי.  כמו בעונה הקודמת, ראידמן תככב בקמפיין חורף 2019 יחד עם ילדיה: מישל בת ה 7 וריצ'י בן ה 3.

הקמפיין שיעלה השבוע נאמד ב כ- 3 מיליון ₪, אשר חלקו מהווה את שכרם של ראידמן וילדיה. הקמפיין מנוהל באמצעות משרד הפרסום ענבר מרחב, והוא כולל בין היתר: תשדירי טלוויזיה שיעלו בערוץ 12 וערוץ 13 , בעיתונות ארצית, באינטרנט, ברשתות חברתיות, מגזינים,  ובנקודות המכירה.

במסגרת החוזה עבור הקמפיין, שכרם המלא של ראידמן וילדיה ייתרם במלואו ויתחלק  בין בתי חולים ועמותות התומכים בילדים חולים ונזקקים. ילדיה של ראידמן יבחרו את בתי החולים והעמותות אשר ייהנו מהתרומה.

לדברי דן איתמר סמנכ"ל השיווק והאסטרטגיה בקבוצת בריל אשר בבעלותה בין היתר גם  רשת גלי: "אנחנו שמחים על המשך שיתוף פעולה עם ניקול. הקמפיינים עם ניקול ראידמן מעבירים מסר של חוזק וגודל המותג ובנוסף מעוררים הד ובאז ומעלים חיוך. אלו קמפיינים אהודים וזכירים בקרב הציבור". לדבריו: "העובדה כי ניקול הסכימה לתרום את הכסף מהקמפיין לטובת הקהילה משמחת אותנו שכן  זה מתחבר לערכי המותג ולמדיניות הקבוצה, שתורמת לקהילה בכל שנה בדרכים רבות ויצירתיות בינהן, שיתופי פעולה עם עמותת גדולים מהחיים."

ניקול ראידמן: "שמחתי שחברת גלי בחרה בנו לקמפיין שלישי, עקב ההצלחה הרבה של קמפיינים קודמים. זהו כבוד גדול עבורי ועבור ילדיי לייצג מותג ישראלי, תוצרת כחול-לבן. יותר מכל, זו עוד הזדמנות טובה לתרום למען הקהילה סכום נכבד, ולהמשיך ולחנך את ילדיי להבין את חשיבות התרומה והתמיכה בקהילה. אשמח אם סלבריטאים נוספו ירתמו לערכים חשובים אלו של עשיה ותרומה למען הקהילה."

קבוצת בריל תעשיות נעליים בע"מ נוסדה בשנת 1988. הקבוצה פועלת בתחום האופנה ועוסקת בעיקר בעיצוב אופנה, ייצור, ייבוא, רכש ושיווק קמעונאי של נעליים, ביגוד ואביזרי אופנה אחרים. הקבוצה משווקת את מוצריה באמצעות רשתות החנויות שהיא מנהלת ומפעילה ישירות  ובאמצעות זכיינים: גלי, nine west , show off  , anne klein , easy spirit , כל נעל סנטר, לי קופר וסולוג. בנוסף, הקבוצה מחזיקה יחד עם סקאל ספורט 50% מפעילות נאוטיקה  וטימברלנד בישראל.

 גלי  המובילה כרשת נעליים לכל המשפחה מונה כ – 70 סניפים ברחבי הארץ.  הרשת מציעה מגוון רחב של נעליים לכל המשפחה תחת קורת גג אחת , כולל מותגים בינלאומיים מובילים ביניהם: האש פאפיס, קאטרפילר , גאס , לי קופר, דוקרס ועוד .

ילדים: https://www.jumbomail.me/he/Downloads.aspx?sid=63767858694E335A2B4F2F464B3342347436653838673D3D

נשים: https://www.jumbomail.me/he/Downloads.aspx?sid=61444D366738634C586937464B3342347436653838673D3D

בצילום: ניקול ראידמן וילדיה הבן ריצ'י והבת מישל צילום אלכס ליפקין

 

 

ילדים ניקול ראידמן נעלי גלי קמפיין
« פוסט קודם
פוסט הבא »
טיפ יומי
21 במאי 2025 עדי ישראלי

תן פיק מתנות בהתאמה אישית…

– כי כל אחד אוהב להרגיש שמישהו חשב עליו * כמה טיפים לבחירת מתנות


היפוקמפוס - Data Marketing ומסעות לקוח
אודות טיפ

אתר החדשות Tip היה מראשוני אתרי החדשות באינטרנט בישראל בסוף שנות ה-90 של המאה הקודמת. האתר הביא סיפורים בלעדיים בצד ידיעות חדשותיות ממגוון נושאים. לאחר פעילות של כמה שנים האתר נסגר .

דווקא בימים אלה, שבהם עוברת התקשרות הישראלית טלטלה עזה, חשנו צורך בחידוש הפורמט של אתר חדשות בלתי תלוי, המביא לגולשים את מבחר החדשות ובצידם הטיפים החמים של הרגע.

 

הגינות ויושרה עיתונאית

אנו מבטיחים להימנע ככל שניתן מהעלאת תכנים פוגעניים, מהצגת ידיעות המבוססות על שמועות, כי אנו נאמנים לאתיקה העיתונאית האחת והיחידה: לדווח את האמת, בזמן הנתון, בהגינות וביושרה עיתונאית.

מנהל האתר, יובל פלג, עיתונאי ותיק ומרצה לעיתונות באוניברסיטאות ובמכללות אקדמיות, יחד עם צוות הכותבים ישמרו על הכללים האלה ויהיו פתוחים וקשובים לכל בקשה, פנייה או הערה על תוכני האתר.

צור קשר

ניתן ליצור איתנו קשר באמצעות המייל:

[email protected]

מערכת האתר פועלת על פי חוק ומכבדת את זכויות היוצרים – לפי ס׳ 27א לחוק זכויות יוצרים – אם זיהיתם יצירה שלכם באתר אתם מוזמנים ליצור קשר למתן קרדיט [email protected]

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס