העיר מעלה אדומים, החלה לאחרונה בתהליך של מיתוג עירוני במהלכו העיריה מעצבת לה סמל חדש, טרנדי ודינמי, שגם אמור להיות ייחודי. משרד המיתוג והעיצוב "רה-לבנט" זכה במכרז המיתוג ומוביל יחד עם העיריה בהובלת ראש העיר ,בני כשריאל באמצעות אגף הדוברות את התהליך.
כחלק משלבי התהליך התקיים יום סיעור מוחות. יום זה הוא הליך חשיבה קבוצתי, העלאת רעיונות בקבוצה. בסיעור המוחות ישבו חברי הקבוצה בהם מנהלי אגפים בעירייה ובארגוני הסמך בהם היכל התרבות, מתנ"ס, אגף הנוער, ו"זרקו רעיונות". הללו נרשמים ומעובדים בקבוצה, בכדי להגיע להחלטות משותפות.
את היום הובילה היועצת האסטרטגית של משרד "רה-לבנט", טימור הררי. המשתתפים נדרשו להעלות קודם את רעיונותיהם על הכתב, בפרטיות. לאחר מכן במהלך היום רושמים את כל הרעיונות לעיני כולם, מבלי לשפוט אותם. מקדישים עוד מעט זמן כדי להעלות רעיונות חדשים שנבטו מהרעיונות שנרשמו על הלוח. בשלב הבא עורכים סינון ראשוני של הרעיונות, אם הקבוצה גדולה אז רצוי בצוות מצומצם. לבסוף עורכים דיון משותף ברעיונות שנשארו ובוחרים את הטובים מבניהם.

בשלב הראשון במיתוג המשרד ערך חקירה מעמיקה לאורכה ורוחבה של העיר, כולל ראיון עם תושבי העיר והתעמקות עד לפרטים הקטנים ביותר, כיצד למתג את העיר. ההתייחסות היתה בעיקר ליתרונות הבולטים של העיר, מה כדאי לעודד ולמנף.
השלב השני בתהליך היה סיעור מוחות של 20 אנשים שהוזמנו במיוחד, על מנת לתת רעיונות שונים על פי נתוניה של העיר ונתוני התושבים, כיצד למתג את מעלה אדומים ומה לשים בראש הרשימה.
משרד המיתוג "רה לבנט" בונה למעלה אדומים זהות תדמיתית, כלומר ההתעסקות היא לא רק במיתוג, אלא בשינוי תפיסה. לדוגמא-מוזיאון הילדים בחולון הוא אחד מהשינויים התדמיתיים שתרמו לחולון שהפכה להיות עיר הילדים ובעיקר בזכות מוזיאון הילדים בחולון, המושך אליו מבקרים מכל עבר ואף מהעולם. לכן, השינוי הוא מהותי ומתחיל ראשית בתפיסה ולאחר מכן בביצוע, אולם הביצוע צריך להיות גם הוא מכוון למטרה ובעל פוטנציאל מצוין, בעיקר לעיר, לתושביה ולמבקרים בה.
אין עיר בישראל שלא נתונה בעיצומו של תהליך מיתוג כזה או אחר: כך ירושלים, בני ברק, אילת, כרמיאל, באר שבע, הרצליה, צפת, קרית ביאליק, עכו, מודיעין ועוד. חלקן עוסקות בתהליך מיתוג כולל בניסיון להבדיל עצמן מאחרות, ויש המשתמשות כמו תל אביב בציון דרך כרונולוגי כדי להקנות לעיר פנים חדשות ורעננות.
עולם השיווק והמיתוג של העידן החדש, תחום המיתוג העירוני ממשיך לתפוס תאוצה ולהוות מטרה של הרבה ערים בישראל המחפשות להגדיר ולזקק זהות מותג ברורה וממוקדת, הליך המיתוג יסתיים לקראת הקיץ.
ראש העיר, בני כשריאל, אומר כי העיר מעלה אדומים, יוצאת לתהליך מיתוג עירוני כחלק ממגמת צמיחה והתפתחות עירונית בתחומי התשתיות, הפנאי והמסחר כשהיעד להגדיל את אוכלוסיית העיר בצורה משמעותית עד 2030. לטובת זה בחרנו גם להתחדש במותג חדש אשר יציב אותנו בחזית העירונית של ישראל. בסופו של דבר תקבל העיר תדמית חזותית חדשה, יצירתית ונכונה בראש ובראשונה כלפי פנים עבור תושבי העיר הקיימים, אבל גם כלפי חוץ תושבים חדשים וגורמים נוספים.