משלחת של Conrad Electronic, מהגופים הגדולים באירופה בתחום ההפצה והמכירות של טכנולוגיה ואלקטרוניקה, תגיע לישראל לפגישות עבודה, חיפוש שותפים עסקיים ישראלים ולקיחת חלק בכנס Europe Days 2018 שייערך ב-20 במרץ, בתל אביב. בראש המשלחת יעמוד אלס דראבק, מנהל החדשנות והדיגיטל של החברה.
קונרד מזוהה עם טכנולוגיה ואלקטרוניקה מאז 1923. החברה מייצגת מעל 1.2 מיליון מוצרים של יצרנים ומפיצים בזירה הדיגיטלית שלה Conrad.biz, מעל 750 אלף פריטים בחנות האון ליין לצרכני הקצה הפרטיים (עם 9 מיליון מבקרים בחודש) ומחזיקה במעל 32 סניפי מכירות. באירופה כולה מייצגת החברה, שנמצאת בבעלות משפחתית, 17 חברות טכנולוגיה ואלקטרוניקה והיא מספקת ללקוחות מדי שנה מעל 15 מיליון מוצרים.
לדברי דראבק, החברה מחפשת בישראל שני סוגי חברות צעירות: אלה שרוצות להביא לשוק – ולמכור – טכנולוגיות ומוצרים חדשים ובעיקר חברות שרוצות להתחיל מכירות באירופה ללקוחות העסקיים של קונרד ומהצד השני חברות שיכולות להציע פתרונות חדשניים עבור התחום הקמעונאי וההפצה וזקוקות לגורם בעל פריסה רחבה ובסיס לקוחות גדול שיכול ליישם את הפתרונות בשטח.
״אנו מציעים לחברות הישראליות שיצטרפו אלינו הזדמנויות לגדילה ושיתופי פעולה שעליהם רק יכלו לחלום. אנו נפתח עבורם את ערוצי המכירות שלנו וניתן להם גישה למיליוני הלקוחות שלנו. מעבר לכך, אנו מעמידים לרשות החברות הנבחרות שרותי פיתוח מוצר וייעוץ, חיבור לספקים וליצרנים, סיוע במכירות ושיווק ולוגיסטיקה. אנו מפעילים כיום תוכנית מסחור מסודרת ל-17 מדינות באירופה ונשמח שחברות ישראליות יצטרפו אליה״.
״ב-95 השנים בהן אנו פועלים בזירה בינלאומית, הצלחנו לשמור על רוח חלוצית, יזמית וחדשנית״, אומר דראבק. ״אימצנו שוב ושוב מודלים עסקיים חדשים (למשל, לפני 20 שנה כבר נכנסנו למסחר אלקטרוני, לפני שנתיים השקנו פלטפורמת IoT ובשנה שעברה העלינו לאוויר זירת מכירות B2B). דראבק מדגיש כי מיקומה של החברה במרכז אירופה מאפשר להתחבר בקלות רבה למגוון חברות מרכבים חכמים ועד לייצור.
״אנו מחפשים כיום חברות צעירות בתחומי ה-IoT התעשייתי, ייצור, רובוטיקה, הדפסת תלת ממד, בינה מלאכותית, ביג דטה, בתים חכמים, ותחומים משיקים אחרים שרלבנטיים לתחומי הייצור כיום. אנו לא משקיע פיננסי, אבל, אנו תומכים בסטארטאפים, שכן זה מסייע לנו להציע ללקוחות שלנו את הטכנולוגיות והמוצרים החדשים ביותר שיש בנמצא. אנו יכולים לגשר בין החברות הצעירות והשווקים הפוטנציאליים שלהם, משלב האב טיפוס הראשון ועד למוצר שבשל לשיווק״.
הכנס ייערך ב- 20 במרץ 2018, בתל אביב (גלריה דובנוב, מרכז מאירהוף) וצפויים להשתתף בו מעל 200 יזמים/ות ישראלים. למשתתפים יינתן גם מידע מעשי כיצד לחדור לשווקים הגרמנים, השוויצרים והאוסטרים, המונים 92 מיליון משתמשים. דגש מיוחד יושם על נגישות לחברות אירופיות בגודל בינוני, עם מחזורים של כ 50 מיליון יורו בשנה, ומספר של כמה מאות עד אלפי עובדים אשר מחפשים חדשנות חוץ ארגונית כמנוע צמיחה – משהו שהסטרטאפים הישראלים יכולים לספק. מארגנת הכנס היא חברת Novawind ובין נותני החסות לכנס נמנות: דויטשה טלקום,hub:raum , עיריית המבורג, Sport 1, Metro, Berlin Partner . בין השותפים: גיקטיים, הנספחות המסחרית של ישראל בברלין, דוניצה תקשורת, Google Campus Gruenderszene, Startup Nation Central ו-Weiehenstepha.
לפרטים והרשמה: www.europedays.com לסטרטאפים ויזמים/ות מוצע מחיר מיוחד של 99 שקלים – עד ה-6 במרץ – במקום 399 ש״ח (לפני מע״מ).
בצילום: אלכס דראבק , צילום: יח"צ