חברת יד2, פלטפורמת הסחר המובילה בישראל, הכריזה היום על השלמת פרויקט הטמעה מוצלח של מערכת Braze בשיתוף פעולה עם חברת “היפוקמפוס”, השותפה הרשמית של Braze בישראל. הפרויקט המשותף מציין פריצת דרך בתחום ניהול מסעות הלקוח הדיגיטליים, עם מערכת חדשנית המספקת חוויות לקוח מותאמות אישית בערוצים מרובים – Email, SMS, WhatsApp, פופ-אפים, דפי נחיתה, פרסונליזציה ועוד.
Braze – היא מערכת המובילה בעולם לניהול מסעות לקוח רב-ערוציים ומעורבות לקוח המוכרת בזכות יכולותיה הטכנולוגיות המתקדמות:
• חיבור נתונים בזמן אמת מכל מקור – המאפשר פעולה מהירה ומדויקת על סמך מידע מעודכן.
• תמיכה בערוצים רבים (Email, SMS, Push, WhatsApp ועוד) ממקום אחד – לניהול אחוד ואפקטיבי של התקשורת עם הלקוחות.
• יכולות AI מתקדמות לניסויים ואופטימיזציה – לשיפור מסעות הלקוח והגעה לתוצאות מקסימליות.

Braze מאפשרת להטמיע את המערכת בקלות ובמהירות, תוך חיסכון בחודשי עבודה רבים מצד הפיתוח. התהליך המהיר מאפשר לחברות להשיק מסעות לקוח במהירות ולהשיג החזר השקעה משמעותי בתוך פרק זמן קצר.
לדברי אורי אינדורסקי, שותף ב“היפוקמפוס”: “מערכת Braze היא יותר מכלי טכנולוגי – היא גישה חדשנית לניהול מסעות לקוח. באמצעותה, חברות כמו יד2 יכולות לשפר את חוויית הלקוח שלהן, לבנות קשרים טובים יותר עם המשתמשים ולהשיג תוצאות עסקיות משמעותיות. שיתוף הפעולה שלנו עם יד2 מדגיש את היכולות שלנו לנהל פרויקטים מורכבים ולספק ערך מוסף ללקוחותינו.”
איילת ניצן סמנכ״לית השיווק של יד2: “ההטמעה המהירה של מערכת Braze ענתה על כל הציפיות שלנו ואפילו מעבר לכך. המערכת מאפשרת לנו לנהל מסעות לקוח מורכבים בצורה פשוטה ואחידה, תוך פרסונליזציה מתקדמת והגעה ללקוחות ולמשתמשים בכל הערוצים המרכזיים. אנחנו נרגשים מהתוצאות הראשונות, ומאמינים שמדובר בשדרוג משמעותי בערך שביכולתנו לספק לקהל לקוחותינו ומיליוני המשתמשים בפלטפורמה. .”
תוצאות מידיות והשפעה מתמשכת בזכות התכנון המקצועי של “היפוקמפוס” והטכנולוגיה החדשנית של Braze, יד2 הצליחה להשיק מסע לקוח ראשון תוך פחות מחודשיים – הישג שמעיד על אפקטיביות הפרויקט. המסע כבר מניב תוצאות חיוביות, כולל מעורבות מוגברת מצד המשתמשים ושיפור הערך ללקוחות.
אודות Braze
Braze היא פלטפורמת מעורבות לקוחות וניהול מסעות לקוח המובילה בעולם, המאפשרת למותגים וחברות להתחבר ללקוחות בזמן אמת וליצור קשרים עמוקים ומשמעותיים (Be Absolutely Engaging™). הפלטפורמה מאפשרת לכל משווק לאסוף ולהשתמש בכל כמות של נתונים מכל מקור, על מנת ליצור אינטראקציות יצירתיות עם לקוחות בזמן אמת, בכל הערוצים, והכול ממערכת אחת.
באמצעות Braze ניתן לשלוח מסרים חוצי-ערוצים (SMS, Push, Email ועוד) וניהול מסעות לקוח ועד לניסויים ושיפור מבוססי AI, המערכת מאפשרת לחברות לבנות ולתחזק מערכות יחסים מעורבות במיוחד עם לקוחותיהן, המקדמות צמיחה ונאמנות.
החברה זכתה להכרה כאחת מ-“החברות הטובות ביותר לעבוד בהן” לשנת 2024 על ידי U.S. News & World Report, דורגה בין “מקומות העבודה הקטנים והבינוניים הטובים ביותר באירופה” לשנת 2024 על ידי Great Place to Work®, וכן דורגה ב-“Fortune Best Workplaces for Women™” לשנת 2024 על ידי Great Place to Work®. בנוסף, Braze הוכרה כמובילה בדוח Magic Quadrant™ 2024 של Gartner® בתחום Multichannel Marketing Hubs וכ”שחקנית חזקה” (Strong Performer) בדוח The Forrester Wave™: Email Marketing Service Providers, Q3 2024.
מטה החברה ממוקם בניו יורק, עם 15 משרדים בצפון אמריקה, אירופה ואזור APAC.
למידע נוסף, בקרו באתר: braze.com.
אודות “היפוקמפוס”
“היפוקמפוס” היא חברת ייעוץ מובילה בעולמות ה Data marketing וניהול מסעות לקוח. החברה מתמחה בהטמעת מערכות מתקדמות כמו Braze, ומלווה חברות בתהליכי Marketing automation ואופטימיזציה שיווקית. צוות החברה כולל מומחים עם ניסיון עשיר בתעשייה ממגוון רב של תחומים (שיווק, אסטרטגיה, פיתוח, תפעול מערכות Marketing automation, עיצוב ועוד), המתחייבים לספק תוצאות מצוינות ללקוחותיהם.
למידע נוסף בקרו באתר: https://hippocampus.me