טיפ חדשות
  • דף הבית
  • ישראל
  • חיפה והסביבה
  • צרכנות
  • בריאות
  • כלכלה
  • משפט
  • תיירות
  • בילוי ופנאי
  • ספורט
  • דף הבית
  • ישראל
  • חיפה והסביבה
  • צרכנות
  • בריאות
  • כלכלה
  • משפט
  • תיירות
  • בילוי ופנאי
  • ספורט
מבזקי חדשות:
  • המלצת טיול: עין קשתות ברמת הגולן
  • הקואליציה מנסה להקשות על עמותות – בתנועת אומ"ץ מתנגדים לשינוי החוק
  • נערות מהפריפריה ציינו סיום שנה בתוכנית "קידום נערות במדע"
  • המותג המקצועי לטיפוח ועיצוב השיער L'Oréal Professionnel משיק את הדור החדש של מחליק לעיצוב השיער: SteamPod 4
  • נתניה: חנוכת בית ספר יסודי על שמו של גיבור ישראל נתן אלבז
  • סכסוך משפחתי: האישה סיימה משפטים בהצטיינות והצטרפה למשרד עו"ד מוביל, הבעל עדיין במבחני הלשכה
  • מחקרים: שטיפות אף עם תמיסת מי ים הפחיתו ב-62% את צריכת התרופות ולשיפור של 27% בתסמיני האלרגיה
  • מה עושים בחג השבועות?קרוז חגיגי ב"קראון איריס" של "מנו ספנות"
  • כיסוי עיניים יוקרתי מביתTAKEANAP עם כיס לתערובת צמחים…
  • ביה"ח כרמל ביה"ח המצטיין של השנה ב"כללית"
טיפ חדשות
  • דף הבית
  • ישראל
  • חיפה והסביבה
  • צרכנות
  • בריאות
  • כלכלה
  • משפט
  • תיירות
  • בילוי ופנאי
  • ספורט
  • דף הבית
  • ישראל
  • חיפה והסביבה
  • צרכנות
  • בריאות
  • כלכלה
  • משפט
  • תיירות
  • בילוי ופנאי
  • ספורט
"חסכן המים של לוריאל"- טכנולוגיה פורצת דרך לחיסכון במים
ראשי » צרכנות » "חסכן המים של לוריאל"- טכנולוגיה פורצת דרך לחיסכון במים

"חסכן המים של לוריאל"- טכנולוגיה פורצת דרך לחיסכון במים

26 בינואר 2021 10:27

– לוריאל מעמיקה את השקעתה בביוטי-טק

ביוטי זה כבר מזמן לא רק המוצר עצמו. זו החוויה כולה, של הרכישה וההתאמה הפרסונלית, שמתאפשרת כשלצד המוצר, נלווה גם שירות או ערך מוסף. מתוך תפיסה זו, קבוצת הביוטי המובילה בעולם לוריאל, מרחיבה משמעותית את השקעתה ומומחיותה בביוטי-טק (טכנולוגיות לתעשיית היופי).

בימים אלו, חושפת לוריאל לראשונה בתערוכת הטכנולוגיה הגדולה ביותר בעולם – 2021 CES שמתקיימת השנה וירטואלית, את החדשנות האחרונה שלה בתחום הביוטי-טק: 'חסכן המים של לוריאל', L’Oréal Water Saver, מערכת חדשה לחפיפת השיער וטיפוחו המיועדת למספרות ומפחיתה עד 80% בצריכת המים ובעלויות.

המנגנון של "חסכן המים" משנה את חווית חפיפת השיער המסורתית על ידי שילוב בין טכנולוגיה רבת עוצמה ואופטימיזציה של המים, לבין מוצרי טיפוח השיער של מותגי לוריאל פרופסיונל וקרסטס שעוצבו ספציפית למטרה זו ומוזרמים ישירות לזרם המים. L’Oréal Water Saver נוצר באמצעות שותפות בין החממה הטכנולוגית של לוריאל לבין החברה השוויצרית לחדשנות סביבתית גיוזה Gjosa. התוצאה היא מוצר ראשון מסוגו, שעושה שימוש בטכנולוגיה שמיועדת במקור למנועי טילים ומיישמת אותה על מים המיועדים לחפיפה.

איך זה פועל? טיפות המים מתנגשות על פי כיוון מוגדר ותפרוסת אחידה –  פעולה המקטינה את גודלן ומאיצה את מהירותן, ובכך מבטיחה את השימוש בכל טיפת מים בתהליך חפיפת השיער ושטיפתו, ומקלה על שטיפת השמפו, הקונדישנר ומוצרים טיפוליים אחרים.

חווית טיפוח השיער עם L'Oréal Water Saver  זמינה כעת במספרות נבחרות של לוריאל בניו יורק ובפריז; ההשקה העולמית תתפרס על פני 2021 ו-2022. בשנים הקרובות, L'Oréal Water Saver צפוי להיכנס לאלפי מספרות נבחרות בכל העולם, כולל בישראל, כשבשלב זה יהיה בעל פוטנציאל לחיסכון מרשים במים – עד 4 מיליארד ליטרים של מים בכל שנה, התורם הן להפחתת הוצאות המים בקרב מעצבי השיער והן ליעדים הסביבתיים שלוריאל הציבה לעצמה, להפחית ב-25% את תצרוכת המים הקשורה לשימוש במוצרים שלנו, עד 2030. מכשיר דומה המיועד לשימוש ביתי במקלחת בבית יושק גם הוא בשלב שני.

בישראל, במסגרת העמקת ההשקעה בתחום הביוטי-טק, משיקה לוריאל לראשונה שירותים דיגיטליים חדשניים במגוון רחב של מותגים, המייצרים חווית ביוטי חדשנית לצרכניות בכל העולם, כולל בישראל. בין שירותי הביוטי הדיגיטליים החדשים המוצעים, גם כמענה לרוח התקופה:

– Hair / Make Up Virtual Try On – אפליקציה המאפשרת לצרכנית "למדוד" את המייק-אפ שלה או צבע השיער שלה, באמצעות אפליקציה או העלאת תמונה, ולראות כיצד תראה ברמת דיוק מושלמת, זמין למותגי לוריאל פרי ולנקום.

– Skin Analysis, Spot Scan – אפליקציות המאפשרת למשתמשים לאבחן את פגמי העור שלהם ולקבל המלצות לשגרת טיפוח מותאמת אישית, זמין למותגי לנקום, וישי ולה רוש-פוזה.

Style My Hair Pro – שירות חדש מבוסס אפליקציה למעצבי שיער, המאפשר להם להראות ללקוחות המספרה כיצד ייראה גוון על שיערם בצורה מדויקת עוד לפני הצביעה עצמה; זמין למותג לוריאל פרופסיונל.

לראשונה בעולם, כלים אלו, ועוד רבים אחרים שהושקו על ידי לוריאל, מאפשרים חווית שימוש ייחודית לצרכניות תוך שהם מעניקים פתרונות המותאמים אישית למאפייני העור או השיער שלהן. שירותים אלו נותנים ערך מוסף ייחודי במיוחד בתקופת המשבר הבריאותי שפקד אותנו, המונע את השימוש בטסטרים והמצריך שמירת מרחק.

אלי שגיב, מנכ"ל לוריאל ישראל מסר: "יופי זה מושג אוניברסלי שמתפתח ללא הפסקה ובעידן של היפר-פרסונליזציה, לוריאל ממשיכה להציע דרכים חדשות להביא ערך לצרכנייה. המסע שלנו לעבר היותנו חברת הביוטי-טק המובילה בעולם, לצד הטמעת טכנולוגיות ושירותים דיגיטליים במודל העסקי שלנו, הפכה למרכיב מכריע באופן בו אנו מציעים מוצרים, שירותים וחוויות טובים יותר לכל הצרכנים שלנו. חדשנות היא חלק בלתי נפרד מה-DNA של לוריאל. אנו נמשיך, גם בישראל, להציע לצרכניות שלנו את חוויות הביוטי המבוססות על איכות, בטיחות, אחריות סביבתית והמונעות ע"י  הטכנולוגיות החדשניות ביותר".

חסכן מים לוריאל
« פוסט קודם
פוסט הבא »
טיפ יומי
16 במאי 2025 יובל פלג

המלצת טיול: עין קשתות ברמת הגולן

אתר מורשת לאומי: הכפר ובית הכנסת שאותרו בחורבות אום אל קאנטיר ושוחזרו


היפוקמפוס - Data Marketing ומסעות לקוח
אודות טיפ

אתר החדשות Tip היה מראשוני אתרי החדשות באינטרנט בישראל בסוף שנות ה-90 של המאה הקודמת. האתר הביא סיפורים בלעדיים בצד ידיעות חדשותיות ממגוון נושאים. לאחר פעילות של כמה שנים האתר נסגר .

דווקא בימים אלה, שבהם עוברת התקשרות הישראלית טלטלה עזה, חשנו צורך בחידוש הפורמט של אתר חדשות בלתי תלוי, המביא לגולשים את מבחר החדשות ובצידם הטיפים החמים של הרגע.

 

הגינות ויושרה עיתונאית

אנו מבטיחים להימנע ככל שניתן מהעלאת תכנים פוגעניים, מהצגת ידיעות המבוססות על שמועות, כי אנו נאמנים לאתיקה העיתונאית האחת והיחידה: לדווח את האמת, בזמן הנתון, בהגינות וביושרה עיתונאית.

מנהל האתר, יובל פלג, עיתונאי ותיק ומרצה לעיתונות באוניברסיטאות ובמכללות אקדמיות, יחד עם צוות הכותבים ישמרו על הכללים האלה ויהיו פתוחים וקשובים לכל בקשה, פנייה או הערה על תוכני האתר.

צור קשר

ניתן ליצור איתנו קשר באמצעות המייל:

[email protected]

מערכת האתר פועלת על פי חוק ומכבדת את זכויות היוצרים – לפי ס׳ 27א לחוק זכויות יוצרים – אם זיהיתם יצירה שלכם באתר אתם מוזמנים ליצור קשר למתן קרדיט [email protected]

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס