טיפ חדשות
  • דף הבית
  • ישראל
  • חיפה והסביבה
  • צרכנות
  • בריאות
  • כלכלה
  • משפט
  • תיירות
  • בילוי ופנאי
  • ספורט
  • דף הבית
  • ישראל
  • חיפה והסביבה
  • צרכנות
  • בריאות
  • כלכלה
  • משפט
  • תיירות
  • בילוי ופנאי
  • ספורט
מבזקי חדשות:
  • ריטריט כוכבות- סדנאות העצמה ספא ונופש במלון קראון פלאזה חיפה
  • תנועת אומ"ץ קוראת לקדם חוק שיחייב את הבנקים לשלם ריבית גבוהה יותר על יתרות הזכות, לטובת הציבור הרחב
  • הגדילו את החשיפה של העסק שלכם עם פרסום כתבות באתרים גדולים
  •  SUMMER SALE רשת H&O במבצע קיץ מטורף על אופנת הקיץ לנשים, גברים וילדים
  • מבצע ברשת NINE WEST: כל פריט שני ב – 99 ₪
  • ככה עושים שיחת זום ישר ממושב הנהג – ובלי הסמארטפון:Zoom משתלבת בחוויה הדיגיטלית החדשה של פורד ולינקולן
  • סיפור הצלחה: התחיל במכינה וסיים תואר הנדסאי תוכנה
  • היום לפני 43 שנה במלחמת לבנון הראשונה נערך קרב סולטן יעקב
  • חברת קוסמן ביוטי קיבלה לראשונה את הזיכיון הבלעדי לייבוא ושיווק מותג בישום היוקרה 'רוז'ה גלה פריז' (Roger&Gallet) בישראל
  • טעם חדש: חטיף חלבון בטעם חמאת בוטנים בציפוי שוקולד חלב מעולה
טיפ חדשות
  • דף הבית
  • ישראל
  • חיפה והסביבה
  • צרכנות
  • בריאות
  • כלכלה
  • משפט
  • תיירות
  • בילוי ופנאי
  • ספורט
  • דף הבית
  • ישראל
  • חיפה והסביבה
  • צרכנות
  • בריאות
  • כלכלה
  • משפט
  • תיירות
  • בילוי ופנאי
  • ספורט
חברת אפיליידי יוצאת השבוע בקמפיין בהשקעה הנאמדת בכ- 3 מיליון ₪
ראשי » צרכנות » חברת אפיליידי יוצאת השבוע בקמפיין בהשקעה הנאמדת בכ- 3 מיליון ₪

חברת אפיליידי יוצאת השבוע בקמפיין בהשקעה הנאמדת בכ- 3 מיליון ₪

25 ביוני 2023 09:04

הכותרת: "כשמדע ויופי נפגשים"
הקמפיין בכיכובן של מנחת הטלוויזיה מירי בוהדנה וד"ר להבית אקרמן

חברת אפיליידי  (Epilady)  יוצאת  השבוע בקמפיין חדש, תחת הכותרת: 'כשמדע ויופי נפגשים',  בכיכובן של מנחת הטלווזיה והדוגמנית- מירי בוהדנה, ורופאת העור הבכירה ד"ר להבית אקרמן.

הקמפיין  יעלה בהשקעה הנאמדת בכ – 3 מיליון ₪, ויכלול סרטוני חסויות בערוצי הטלוויזיה: קשת 12, רשת 13, ערוץ 14 , ערוץ 24, שלטי חוצות ופעילות דיגיטל רחבה ברשתות החברתיות ובאתרים פופולריים, לצד פעילויות משפיענים בסושייאל.

מימין: דר להבית אקרמן ומירי בוהדנה לאפיליידי צילום: כפיר זיו

הקמפיין  ישים דגש מרכזי על השילוב שבין סטראטאפ ישראלי של מכשיר בייתי נייד להסרת שיער בשיטת לייזר, לראשונה בעולם! לבין נוחות מקסימאלית עבור המשתמש/ת. הקמפיין החדש משלב הומור, מדע ויופי כאשר מירי 'מדלגת' בזיכרונות מתוך עשורים,  והיא  מצטלמת בלוקים נוסטלגיים של עצמה בהתאם לעשור –שנות ה-80', שנות ה-90 ושנות ה-2000.

גולן בן דוד סמנכ"ל שיווק בינלאומי של אפיליידי מסר: "קמפיין אפיליידי הוא הראשון שצפוי לעלות לאקרנים בקטגוריית קמפיין להסרת שיער בלייזר. הינו מוכרחים לחשוב על דרך יצרתית להעביר מסר לצופים כי מדובר כאן בשילוב מנצח שבין אסתטיקה, ייעול זמנים מדע וטכנולוגיה. בשגרה אינטנסיבית חשוב שהמדע ייכנס למחוזות של אסתטיקה כדי להביא לקדמה פורצת דרך בחיים של אנשים. האפלייזר, מכשיר לייזר ביתי להסרת שיער, יביא את קהל הצרכנים לאיכות חיים טובה יותר".

חברת אפיליידי  (Epilady) פרצה לתודעה עוד בשנות ה-90 כאשר הייתה הראשונה להשיק את מסיר השיער החשמלי הראשון מסוגו בעולם והפכה לחלוצה עולמית בשוק. בתקופה קצרה ביותר הפכה החברה למובילה בתחום טיפוח היופי בשוק הבינלאומי והשם "אפיליידי" הפך לשם גנרי לכל מכשירי הסרת השיער, עד עצם

היום הזה. כיום, החברה השקיעה משאבים גדולים בפיתוח חדשני פורץ דרך של מכשירי לייזר מתוחכמים הראשונים מסוגם בעולם לשימוש בייתי ולכל גווני העור, המאפשרים לבצע טיפולי לייזר מדויקים להסרת שיער בגוף ובפנים.

אפיילידי מירי בוהדנה קמפיין
« פוסט קודם
פוסט הבא »
טיפ יומי
9 ביוני 2025 זהבה הופמן

ולנו יש פלאפל! היום שמוקדש למאכל הלאומי

ליום הפלאפל הבינלאומי שיתקיים ב- 12.6- חלי ממן, מייסדת רשת תמיכה לאורח חיים בריא מנדבת מניסיונה עובדות וטיפים


היפוקמפוס - Data Marketing ומסעות לקוח
אודות טיפ

אתר החדשות Tip היה מראשוני אתרי החדשות באינטרנט בישראל בסוף שנות ה-90 של המאה הקודמת. האתר הביא סיפורים בלעדיים בצד ידיעות חדשותיות ממגוון נושאים. לאחר פעילות של כמה שנים האתר נסגר .

דווקא בימים אלה, שבהם עוברת התקשרות הישראלית טלטלה עזה, חשנו צורך בחידוש הפורמט של אתר חדשות בלתי תלוי, המביא לגולשים את מבחר החדשות ובצידם הטיפים החמים של הרגע.

 

הגינות ויושרה עיתונאית

אנו מבטיחים להימנע ככל שניתן מהעלאת תכנים פוגעניים, מהצגת ידיעות המבוססות על שמועות, כי אנו נאמנים לאתיקה העיתונאית האחת והיחידה: לדווח את האמת, בזמן הנתון, בהגינות וביושרה עיתונאית.

מנהל האתר, יובל פלג, עיתונאי ותיק ומרצה לעיתונות באוניברסיטאות ובמכללות אקדמיות, יחד עם צוות הכותבים ישמרו על הכללים האלה ויהיו פתוחים וקשובים לכל בקשה, פנייה או הערה על תוכני האתר.

צור קשר

ניתן ליצור איתנו קשר באמצעות המייל:

[email protected]

מערכת האתר פועלת על פי חוק ומכבדת את זכויות היוצרים – לפי ס׳ 27א לחוק זכויות יוצרים – אם זיהיתם יצירה שלכם באתר אתם מוזמנים ליצור קשר למתן קרדיט [email protected]

גלילה לראש העמוד