משה מנו, המייסד והבעלים של קבוצת "מנו ספנות" ובנו מורן מנכ"ל מנו ספנות, יחד עם קבוצת חברים ביניהם, האלוף (מיל.) דני יתום שהיה ראש המוסד וח"כ, עמיחי עורקבי עו"ד ושותף במשרד עו"ד מיתר ודיקאן הסגל הקונסולרי בישראל, דוד בן בסט בעלי רדיוס 100, התארחו אצל משה לוי, סא"ל ( מיל.) איש עסקים, גיבור ישראל ובעל עיטור הגבורה.

צילומים מ.ל.ת
האורחים חזו בין השאר בסרט על גבורתו של משה לוי במלחמת יום כיפור כשידו נקטעה והוא הסתער על עמדת האויב, שלף בשיניו את נצרת הרימון והשליך לעמדה, חיסל את יושביה ונפגע מהרסיסים. על כך הוענק לו אות הגבורה. האורחים התרשמו גם מהאוסף הנדיר של עשרות מכוניות עתיקות שברשותו.

