טיפ חדשות
  • דף הבית
  • ישראל
  • חיפה והסביבה
  • צרכנות
  • בריאות
  • כלכלה
  • משפט
  • תיירות
  • בילוי ופנאי
  • ספורט
  • דף הבית
  • ישראל
  • חיפה והסביבה
  • צרכנות
  • בריאות
  • כלכלה
  • משפט
  • תיירות
  • בילוי ופנאי
  • ספורט
מבזקי חדשות:
  • סקר רופאים חדש: מה הם טיפולי ההצערה שאינם כירורגיים הכי משמעותיים
  • תנועת אומ"ץ: "כמו במשטרים אפלים"- תוקפת את הצעת החוק לשליטה בתקשורת של השר קרעי
  • מותג הדרמו-קוסמטיקה הצרפתי המוביל לה רוש-פוזה חוגג 50 שנה של דרמטולוגיה פורצת דרך
  • תן פיק מתנות בהתאמה אישית…
  • קינדר ג'וי מביא את חווית עולם היורה לישראל – חוויה כפולה של טעם והרפתקה!
  • סניף MOSES SHOP בקניון עזריאלי הוד השרון הפך לכשר
  • סקר: מה מניע אנשים לעבור לדיור מוגן?
  • מותג הטיפוח ליראק פריז משיק: סטיק חדשני לטיפול מקומי בפיגמנטציה ובפגמי עור
  • שר העבודה בכנס השנתי של איגוד הל"ב: אנהל מאבק קשה מול האוצר להעלאת קצבת הזקנה
  • 10 עובדות על מצעי פרקל – הבחירה האולטימטיבית לשינה איכותית ונעימה
טיפ חדשות
  • דף הבית
  • ישראל
  • חיפה והסביבה
  • צרכנות
  • בריאות
  • כלכלה
  • משפט
  • תיירות
  • בילוי ופנאי
  • ספורט
  • דף הבית
  • ישראל
  • חיפה והסביבה
  • צרכנות
  • בריאות
  • כלכלה
  • משפט
  • תיירות
  • בילוי ופנאי
  • ספורט
זהירות שביר: 27.3% מהסיבות לשבר שמשות ברכב מאבן שניתזת על השמשה בזמן נסיעה
ראשי » צרכנות » זהירות שביר: 27.3% מהסיבות לשבר שמשות ברכב מאבן שניתזת על השמשה בזמן נסיעה

זהירות שביר: 27.3% מהסיבות לשבר שמשות ברכב מאבן שניתזת על השמשה בזמן נסיעה

29 באוקטובר 2018 12:39

חברת סטארט שירותי רכב פרסמה נתונים סטטיסטיים לשנת 2017 על הגורמים לשבר שמשות ברכב

זהירות שביר: 27.3% מהסיבות לשבר שמשות ברכב  מאבן שניתזת על השמשה בזמן נסיעה

אבן ניתזת בנסיעה, פריצה, נסיעה לאחור, טריקת דלת וחבלה במזיד אלה מקצת הסיבות שבגללן מופעל כתב שירות לכיסוי שבר שמשות – הרחבה של פוליסת הביטוח לרכב. חברת סטארט שירותי רכב מקבוצת קופל פרסמה לאחרונה נתונים סטטיסטיים תקפים לשנת 2017 על הסיבות לשבירתן של שמשות. הנתונים התקבלו מספקי השירות נשענים על מאגר רחב של כ- 250,000 מנויי שירותי דרך המשווקים על ידי למעלה מ-מ1300 סוכני ביטוח הפועלים בשיתוף פעולה עם החברה.

מהנתונים שפרסמה החברה עולה כי 27% מהמקרים המדווחים מקורם באבן שפגעה באחת השמשות ברכב, 20.97% מהמקרים קרו בזמן שהרכב היה בחנייה ללא עדות ראיה כלשהי. שבר שמשות שנגרם בגלל פריצה לרכב מהווה 7.45% מכלל המקרים ואילו נסיעה לאחור מהווה 4.5% מכלל המקרים. בנוסף לאלה כ-30% מהמקרים המדווחים בחברה נמצאו תחת הקטגוריה "לא ידוע" כלומר לא דווחה לגביהם סיבת המקרה.

עוד עולה מהנתונים כי כ-10% נוספים מהמקרים כוללים מגוון סיבות שכל אחת מהן מהווה פחות מאחוז אחד ומקורן בהתקנה לקויה, חבלה במזיד, טריקת דלת, ילד ננעל ברכב, ירי, נזק שנגרם על ידי צד ג', נזק כתוצאת מחלודה, פגיעה בהולך רגל ופתיחת מכסה מנוע.

מהנתונים ניתן ללמוד כי מקרים שמקורן בפגיעה מכוונת מהווים כ-10% מכלל המקרים ומקרים שאינם נעשו בזדון מהווים כ-36% מכלל המקרים. לנתונים אלה צריך להוסיף את הנתון המשמעותי כי 30% מכלל המקרים המדווחים אינם כוללים את סיבת השבר ולכן לא ניתן לכמת אותם לשתי קטגוריות אלה. כמו כן, כ-21% מהמקרים המדווחים שקרו בזמן החנייה לא ניתן לקבוע גם לגביהם אם נעשו בזדון או שלא.

לדברי מיקי קופל, מנכ"ל קופל גרופ: "הנתונים הסטטיסטיים שהצגנו מצביעים על כך שרוב הסיבות לשבירתן של שמשות אינן נעשו בזדון. מכך אפשר להסיק על חשיבות רכישת כתב שירות לכיסוי רכב שמשות היות שאת רוב הסיבות לא באמת ניתן לצפות. כתב שירות לכיסוי שבר שמשות אינו כלול בפוליסת הביטוח אך ניתן לרכוש אותו בנפרד בהתאם לצורכי הלקוח. כתב השירות מכסה מקרים רבים, כולל סעיף השתתפות עצמית וניתן להרחיבו בהתאם לרמת הסיכון של פגיעות הרכב".

חברת סטארט מיקי קופל נסיעה רכב שבירה שמשות
« פוסט קודם
פוסט הבא »
טיפ יומי
21 במאי 2025 עדי ישראלי

תן פיק מתנות בהתאמה אישית…

– כי כל אחד אוהב להרגיש שמישהו חשב עליו * כמה טיפים לבחירת מתנות


היפוקמפוס - Data Marketing ומסעות לקוח
אודות טיפ

אתר החדשות Tip היה מראשוני אתרי החדשות באינטרנט בישראל בסוף שנות ה-90 של המאה הקודמת. האתר הביא סיפורים בלעדיים בצד ידיעות חדשותיות ממגוון נושאים. לאחר פעילות של כמה שנים האתר נסגר .

דווקא בימים אלה, שבהם עוברת התקשרות הישראלית טלטלה עזה, חשנו צורך בחידוש הפורמט של אתר חדשות בלתי תלוי, המביא לגולשים את מבחר החדשות ובצידם הטיפים החמים של הרגע.

 

הגינות ויושרה עיתונאית

אנו מבטיחים להימנע ככל שניתן מהעלאת תכנים פוגעניים, מהצגת ידיעות המבוססות על שמועות, כי אנו נאמנים לאתיקה העיתונאית האחת והיחידה: לדווח את האמת, בזמן הנתון, בהגינות וביושרה עיתונאית.

מנהל האתר, יובל פלג, עיתונאי ותיק ומרצה לעיתונות באוניברסיטאות ובמכללות אקדמיות, יחד עם צוות הכותבים ישמרו על הכללים האלה ויהיו פתוחים וקשובים לכל בקשה, פנייה או הערה על תוכני האתר.

צור קשר

ניתן ליצור איתנו קשר באמצעות המייל:

[email protected]

מערכת האתר פועלת על פי חוק ומכבדת את זכויות היוצרים – לפי ס׳ 27א לחוק זכויות יוצרים – אם זיהיתם יצירה שלכם באתר אתם מוזמנים ליצור קשר למתן קרדיט [email protected]

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס