במאה ה-21 הווירטואלי עשוי להיות ממשי מאוד. חברות מובילות דוגמת מטא, שמפעילה את פייסבוק, מפתחות עולמות וירטואליים שלמים, וכבר היום ניתן ליהנות מסיורים וירטואליים ברמת הפקה גבוהה מאוד בכל סוגי העסקים – ובפרט באולמות תצוגה.
למעשה לא משנה אילו מוצרים נמצאים באולם התצוגה, סיור וירטואלי מאפשר להעניק ללקוחות פוטנציאליים חוויה משכנעת מאוד, וכך למשוך אותם לאולם, או אפילו לגרום להם לרכוש מיד פריטים כאלה ואחרים.
באילו סוגים של אולמות תצוגה כדאי לייצר סיור וירטואלי?
סיור וירטואלי הוא אופציה מומלצת לכל מי שמפעיל אולם תצוגה מכל סוג שהוא. הסיור הווירטואלי, שכאמור יכול להיות ממשי מאוד, מתאים לאולמות תצוגה של כלי רכב, לאולמות תצוגה של רהיטים, לאולמות תצוגה של מכשירי חשמל, ציוד גינון, אביזרי רכב, והאפשרויות עוד רבות ומגוונות.
חיסכון בזמן ואפס טרחה מבחינת הלקוחות

ללקוחות של היום יש רף ציפיות גבוה מאוד. בפרט התרגלנו כולנו לבצע כל פעולה כמעט מהבית, או מהסמארטפון, בשיא הנוחות וללא טרחה. הסיורים הווירטואליים גם חוסכים זמן ללקוחות, בין אם הם רוכשים מיד את המוצר שהם זקוקים לו ובין אם הסיור המצולם נועד להוות מסננת ראשונה לפני ביקור באולם הפיזי. בהתאם אולם תצוגה שמאפשר ללקוחות הפוטנציאליים שלו לחסוך זמן יקר (על נסיעות, על חיפושי חנייה ממושכים וכו') ולמעשה בא לקראתם צובר אצלם נקודות זכות יקרות.
הצגת כל המוצרים באופן מרשים
פריטים רבים נרכשים בין השאר על סמך השיקול האסתטי. הכלל הנ"ל נכון לגבי מכירת רהיטים, כלי רכב ויש כמובן עוד מוצרים שחשוב לנו לראות אותם. זוהי כמובן עוד תכונה חשובה של סיור וירטואלי אשר מאפשר לבעל העסק להציג את הסחורה באופן מחמיא ושובה לב. חשוב להבין שהסיור מייצר גם אמינות, הרבה יותר מטקסטים (גם אם הם מדויקים לחלוטין) וגם יותר מתמונות – שכן תחושת ה-Live מקנה אותנטיות ותחושת ביטחון במה שהעין רואה. בהתאם הסיורים הווירטואליים הם כלי שיווקי עם יחס עלות-תועלת משתלם להפליא.
תדמית חיובית
סיור וירטואלי 360 תורם גם לתדמית החיובית של העסק. מעבר להצגת כל הסחורה באופן מרשים, והאופציה לצרף לסיור גם אינפורמציה רלוונטית – על דגמים נבחרים, קולקציות חדשות, מבצעים וכו' – שמשולבת באופן טבעי בסיור, עצם הצעת הסיור הווירטואלי נתפשת ע"י הלקוחות כצעד לטובתם, ולכן ממתגת את העסק כקשוב וכמתקדם.
הפקה מקצועית
על-מנת שכל התועלות הנ"ל יבואו לידי ביטוי מלא, חשוב להפקיד את העשייה של הסיור בידי חברה שצברה ניסיון רב בתחום ספציפי זה. חברה עם ותק מתאים מצוידת מן הסתם במכשור מתקדם, ובנוסף יודעת כיצד לתכנן את הסיור כך שהוא יהיה אפקטיבי במיוחד מכל הבחינות – זוויות צילום, תנועות מצלמה, הסדר שבו מופיע כל חלק באולם התצוגה בסיור הווירטואלי ועוד החלטות רבות שביחד מתורגמות לתוצאה מרשימה.