קניון עופר רמת אביב, מרשת קניוני עופר, משיק את "רמת אביב Online Mall" הקניון ההיברידי הראשון בישראל, שפותח על ידי זרוע הדיגיטל של מליסרון. "רמת אביב Mall Online" יציע רכישה אונליין ישירות מתוך תמהיל חנויות הייחודי המשקף את המוצרים והמחירים הקיימים בחנויות בקניון רמת אביב.
הכניסה לאתר "רמת אביב Mall Online" תתבצע דרך אתר ואפליקציית MY OFER ותאפשר ללקוחות לבצע רכישות ישירות מחנויות היוקרה בקניון וכן לקבל מידע על המוצרים הקיימים בחנות הפיזית בזמן אמת. הצרכן יוכל לבחור כיצד ברצונו לקבל את המוצר, ביום הרכישה באמצעות משלוח (שילוח בטווח של 20 ק"מ) או ביום למחרת לכל הארץ, איסוף מהחנות או מנקודת איסוף בקניון.
"רמת אביב"Online Mall הינה פלטפורמה דיגיטלית חדשנית אשר תספק ערך מוסף הן ללקוחות הקניון והן לשוכרים. הלקוחות יוכלו להינות מחווית קנייה דיגיטלית היברידית המשקפת את מוצרי החנות, נוחות מקסימלית בחיפוש מוצרים, אפשרות לרכוש סל מוצרים ממגוון חנויות הקניון ברכישה אחת, ומהיכולת לקבל את המוצרים באותו היום במספר דרכים נגישות ומהירות. השוכרים יוכלו למכור ולספק מוצרים היישר ממלאי החנות בקניון בדרך קלה מהירה ויעילה, ללא השקעה במאמצי מכירה ועלויות לוגיסטיקה גבוהות, וכן להציע הצעות ערך רלוונטיות ופרסונליות יותר ללקוחות.
בשלב הראשון של רמת אביב Online Mall ניתן יהיה להזמין מחנויות היוקרה והמותגים המובילים בקניון: ראלף לורן, לקוסט, מייקל קורס, פול&שארק, קלווין קליין, אימפוריו ארמני, דיזל, פטיט באטו, ליוויס, פומה,טומי הילפיגר, הוגו בוס, אינדיגו, סטורי, סקוטץ' אנד סודה, גאנט, ג'י-סטאר, רונן חן, רזילי, מאק, בובי בראון, ג'ו מלון, מימוזה, מארק קיין ועמנואל. בשלב השני יתווספו מותגים נוספים מתוך חנויות הקניון.
לדברי אופיר שריד, מנכ"ל מליסרון: "השקת רמת אביב Mall Online היום היא יישום בפועל של אסטרטגיית מליסרון לחיזוק והשבחת עסקי הליבה שלה. רמת אביב Mall Online יספק מעטפת דיגיטלית מתקדמת וחדשנית, שמייצרת שדרוג לחווית הלקוח לצד חיזוק הערך הניתן לשוכרים. הפלטפורמה מבוססת על טכנולוגיות מהמובילות בעולם הקמעונאות, ולראשונה בישראל הצרכן יוכל להינות מחנויות הקניון המוכר והאהוב עליו "עד הבית", באמצעות חווית קנייה פרימיום באונליין, בזמני אספקה מהירים וחוויית שירות מהגבוהות בישראל".
במסגרת ההשקה יעלה בשבוע הקרוב קמפיין בסושיאל ובדיגיטל בכיכובן של משפיעניות הרשת המובילות: ירדן ויזל, אן זיווי ואור לוזון. הקמפיין יכלול סרטונים אשר צולמו בשעות הלילה בחנויות הקניון על מנת להדגיש את המסר המרכזי: גישה למגוון חנויות הקניון בכל זמן ומכל מקום. כמו כן, ידגיש הקמפיין את חווית הקניהואת האפשרות לרכוש ממגוון חנויות ומותגים והכל בסל רכישה אחד.
עלות הקמפיין נאמדת בכ -750 אלף ₪ והוא הופק על ידי משרד הפרסום מקאן המלווה את מליסרון.
קניון עופר רמת אביב נחשב לקניון היוקרתי בישראל, ייחודי בעיצובו האדריכלי ובתמהיל החנויות בו. בקניון כ- 140 חנויות מהמותגים המובילים בעולם כגון: לואי ויטון, קרולינה הררה, ראלף לורן, רולקס, אימפוריו ארמני, בוס, שאנל, נארס, מייקל קורס, ה.שטרן ועוד, לצד חנויות של מותגים ישראליים כמו דה רוקוקו, רזילי, דנה אשכנזי, דניאלה להבי והצורפים. כמו כן, ניתן למצוא בקניון חנויות מולטי ברנד של מותגי יוקרה בינלאומיים דוגמת: פקטורי 54, עמנואל, סטורי, אינדיגו, ביונד סקין. בנוסף בקניון מסעדות ובתי קפה שמשלימות את חווית הלקוח: גרנד קפה טורקיז, קפה אלברט, ארקפה, לנדוור, גרין קפה וארומה.
מספר המבקרים היומי בקניון רמת אביב מסתכם בכ-20,000 איש. שטח מסחר נטו – כ- 19,000 מ"ר, שטח משרדים נטו- כ- 7,000 מ"ר, הכוללים מרכז רפואי, שגרירות נורווגיה, בתי השקעות ועוד.
קניון רמת אביב מוביל בתחום האופנה והלייף סטייל, ומהווה יעד ללקוחותיו המגיעים מכל רחבי הארץ. במהלך השנה נעשות בקניון פעילויות ליצירת חווית קניה ייחודית: תערוכות, חנויות פופ-אפ מתחלפות, פעילויות ואירועים איכותיים.