רשתות הקפה גרג וביגה יוצאות במהלך לקידום המודעות הסביבתית והחיבור שבין לקוחותינו לסביבה .במסגרת זו, מפסיקות הרשתות את השימוש בקשיות מפלסטיק, בכל הסניפים בארץ.

יאיר מלכה מנכ"ל ומבעלי הרשתות ביגה וגרג: "כרשתות קפה מהגדולות והמובילות בישראל חשוב לנו לעורר מודעות חברתית לחשיבות שמירה על איכות הסביבה, ושמחים לבשר על סנונית ראשונה למחויבותנו, זהו מהלך אסטרטגי של הרשת – החדרת הקיימות לכל הסניפים הפזורים בכל רחבי הארץ ולהפוך אותו לחלק בלתי נפרד מנהלי העבודה ודרכי פעולה של הרשת.
עוד ציין מלכה כי: "המטרה לסייע בשמירה על כדור הארץ, ולצמצם משמעותית את צריכת הפלסטיק ולהציע ללקוחות קשיות מחומר מתכלה, שלאחריו נמשיך בעוד צעדים מעין זה".
רשתות הקפה גרג וביגה נמצאות בבעלות אנשי העסקים יאיר מלכה, גלעד אלמוג וניר אדרי רשת קפה גרג מונה כיום כ- 140 סניפים ורשת קפה ביגה מונה כ- 40 סניפים בפריסה ארצית.
בצילום כותרת: יאיר מלכה מנכ"ל ומבעלי רשת קפה גרג צלם אלעד גוטמן