צוותי העובדים ברמב"ם התכנסו לפני הצהריים ברחבת המיון של בית החולים לטכס זיכרון צובט לב.
הטכס החל בהורדת הדגל לחצי התורן. פרופ' מיקי הלברטל, מנהל בית החולים שמסיים בסוף החודש את הקדנציה שלו שהייתה רצופה באתגרים לאומיים – קורונה, מלחמות, ומבצעים צבאיים, הזכיר את ההשתתפות, הנטל והעומס בו עמדו צוותי רמב"ם בכל האתגרים, כמו גם את השכול הכבד של משפחות עובדי ששכלו את יקיריהם במלחמת חרבות ברזל הארוכה.

צילומים: דוברות רמב"ם
לאחר אזכרת שמות הנופלים מקרב עובדי רמב"ם עלתה לבמה רשל צרפתי, אמו של אופיר צרפתי ז"ל שנחטף ממסיבת הנובה וגופתו הוחזרה במבצע צבאי.
המתכנסים התקשו לעצור את דמעותיהם כשעלה לשאת דברים ד"ר לירון אלדור מהמחלקה לכירורגיה פלסטית, שהוא ורעייתו רקפת שכלו את בנם, לוחם מגלן עדי אלדור ז"ל בלחימה בעזה. כל הדוברים בטכס המרגש דיברו על הכאב העצום אבל גם על התקווה שהקרבן והמחיר הנורא ששולם לא יהיה לשווא.
פרופ' הלברטל סיכם בקריאה לאיחוי המחלוקות המסוכנות בעם כתנאי להבראת החברה הישראלית.

