בשורה למאות אלפי ישראליים: בנק הדואר, השיק לראשונה יישומון (אפליקציה) המאגד את כלל השירותים הפיננסיים הניתנים בדואר.
קשת הפעולות הניתנות לביצוע ביישומון רחבה ומגוונת, בממשק ידידותי ונוח לתפעול. משתמשי האפליקציה יוכלו ליהנות מקבלת מידע וביצוע פעולות בקלות ובמהירות, מידע בזמן אמת, ניהול יעיל של חשבונם בבנק הדואר ובעיקר חיסכון בזמן. היישומון זמין להורדה במכשירי האנדרואיד ובקרוב במכשירי אייפון (ios) תחת השם "בנק הדואר". כמו כן, היישומון זמין גם בשפה האנגלית לטובת דוברי אנגלית ועובדים זרים. בנוסף, ניתן לקבל שירות בשפה הערבית באתר בנק הדואר המותאם לנייד.
מנהל בנק הדואר, אבי בלו: "יישומון בנק הדואר הוא אבן דרך משמעותית עבורנו כחלק ממהפכת השירות בדואר ישראל, אנו ממשיכים לחשוב על פתרונות שיאפשרו ללקוחות לבצע מגוון פעולות מרחוק וללא הגעה לסניפים. מדובר בחלק ממהלך אסטרטגי לצמצום העומסים ביחידות הדואר, שהציבה לנגד עיניה הנהלת החברה שיאפשר למאות אלפי בעלי החשבון בבנק הדואר לבצע פעולות בחשבונם מרחוק".
בין השירותים שיתאפשרו לביצוע דרך היישומון: הפקדת שיקים, בדיקת יתרת עו"ש, ריכוז יתרות, ביצוע העברות כספים לבנק מסחרי אחר, מזומן בזמן, והעברת כספים לחו"ל. כמו כן, ניתן לטעון כרטיס נטען של בנק הדואר, לברר שערי מט"ח, ובקרוב תתאפשר גם הזמנת מט"ח ישירות דרך היישומון. הרישום לשירות אינו כרוך בתשלום עמלה, עם זאת יתכן וחלק מהפעולות המבוצעות ביישומון יחויבו בעמלה (הזמנת שיקים, העברות בנקאיות וכו').
בנק הדואר הינו הגוף הפיננסי החוץ בנקאי הגדול בישראל המונה כ-600 סניפים בתוך יחידות הדואר, בפרישה הגיאוגרפית הרחבה בארץ, בהם ניתן לבצע את כלל הפעולות הפיננסיות. בנק הדואר משרת את כל הציבור הישראלי ומנהל חשבונות עו"ש למאות אלפי לקוחות בעלי חשבון. בנק הדואר משמש כזרוע התשלומים של המדינה ודרכו ניתן לבצע פעולות תשלומים למשרדי הממשלה, פעולות ברב- קו עבור משרד התחבורה, הנפקת רישיונות נהיגה, רישיונות רכב, העברות כספים לחו"ל, המרות מט"ח, תשלומי קצבאות, משכורות לעובדים זרים ועוד.
פרטים נוספים ניתן לקבל במוקד הלקוחות של בנק הדואר בטלפון: 02-5005303, וכן באמצעות אתר הבנקאות הביתית https://www.bankhadoar.co.il/.