הקמתם עסק וכעת אתם מעוניינים להרוויח באמצעותו כמה שיותר. כיצד עושים זאת? הרעיון העומד מאחורי שיווק ופרסום של עסקים, הוא להביא לחשיפה מקסימלית של אפשרויות הרכישה בפני קהל היעד שהוא הלקוחות הפוטנציאליים. אבל אין ספק שמסע פרסום כפי שהוא היה נראה בעבר הלא רחוק, משמעותו השקעה כלכלית ניכרת.
קידום עסקים באמצעות האינטרנט יכול לעלות לכם מעט יחסית ולהביא לתוצאות משמעותיות, זאת בשל העובדה כי ההתנהלות בתחום פרסום העסקים כיום מתקיימת בעיקר בזירת האינטרנט בכלל ובפרט במנוע החיפוש של גוגל.

דרכי הפרסום לעסקים – למה קידום בגוגל הוא הכי אפקטיבי
השקעה בדרכים לבצע פרסום עסקים בגוגל היא הדבר היעיל ביותר שאתם יכולים לעשות, בכדי להגדיל את מעגל הלקוחות המשלמים שלכם. זה נכון שיש עדיין מקום היום גם לפרסום בפרינט ובמדיות התקשורתיות השונות, אבל הפיכת האתר העסקי שלכם לבעל תנועה ערה, כמו גם הבאתו למיקומים טובים וגבוהים בתוצאות החיפוש של גוגל, אלו הם הדברים החשובים ביותר.
אנשים מחפשים היום באינטרנט כמעט כל דבר, לכן האופן שבו העסק שלכם קיים ויש לו נוכחות באינטרנט הוא קריטי. קידום מהסוג הזה ניתן לבצע הן על ידי חברות תוכן וקידום אתרים מקצועיות והן בצורה עצמאית, אך בכל מקרה מדובר בהשקעה כלכלית שתוצאותיה נשמרות לתקופה ארוכה והיא הופכת לאפקטיבית יותר ויותר ככל שעובר הזמן.
חשיבות עיצוב האתר העסקי ואיכות התוכן שבתוכו
"קודם העין אוכלת ואחר כך הפה" זה לא סתם משפט והוא רלוונטי לא רק לאוכל. גם בנוגע לאתרי אינטרנט, הוכח כי גולשים שוהים זמן רב יותר באתרים שהוויזואליות שלהם מושקעת ומוצאת חן בעיניהם. ככל שגולש נשאר יותר זמן באתר, הוא חוקר אותו לעומק ויש לו סיכוי גבוה יותר להגיע לנקודה שאליה אתם, כבעלי העסק, מכוונים והיא- הקופה. שימת דגש על העיצוב של האתר ועל התכנים המופיעים בו – משמע שילוב טקסטים שמעניקים ערך לגולש וגורמים לו להתעניין יותר במוצר שלכם או בשירות שאתם מציעים – אלו הן פעולות שיכולות בהחלט להביא להגדלת המכירות.
מדובר כאן בהשקעה כלכלית בבניית האתר על ידי מקצוענים וכן בתשלום על כתיבת תכנים, עניין שיש לבצע אחת לזמן מה עקב הצורך לחדש את התכנים באתר – אך הבנייה הראשונית והקמת האתר היא ההשקעה הגדולה הראשונית והיא חד פעמית, כאשר האפקט שלה הוא לטווח ארוך.
השימוש ברשתות חברתיות לפרסום עסקים
לאחר שיש לכם אתר עסקי בנוי לתלפיות ואתם כבר בעיצומו של תהליך קידום בגוגל, כדאי לפנות גם לפרסום באמצעות הרשתות החברתיות. קידום אורגני בגוגל ניתן לעשות גם דרך מקדמים מקצועיים אבל גם לגמרי לבד.
הצטרפות אל קבוצות וקהילות רלוונטיות בפייסבוק, למשל, תוך עדכון שוטף ופרסום מבצעים שאתם מקיימים בעסק, משמעותה חשיפת האתר העסקי בפני קהלים שייתכן ולא היו מגיעים אליו דרך חיפוש בגוגל, מה שכמובן יגדיל את היקף המכירות.